۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۴

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

مقدس: باید با تفاضل کانادا را ببریم/ ایران بیشترین تماشاگر را دارد

مقدس: باید با تفاضل کانادا را ببریم/ ایران بیشترین تماشاگر را دارد

مدیر تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است قویترین حریف این تیم در مرحله گروهی آرژانتین بود. وی همچنین می گوید شاگردان دوستی مهر می توانند کانادا را ببرند و حتی باید این پیروزی با تفاضل گل بالا رقم بخورد.

هوشنگ مقدس در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: میزبانی مسابقات خیلی خوب بوده و مشکل خاصی وجود نداشته است، بازیکنان هم بسیار سرحالند و با عملکرد خود مسئولان فیفا و برگزاری رقابت ها را شوکه کرده اند تا جایی که آنها ناراحتند چرا ایران در مسابقه اول پیروز نشده است.

وی با بیان اینکه اگر نوجوانان ایران برابر آرژانتین از موقعیت هایشان بهتر استفاده می کردند کسب پیروزی دور از دسترس نبود، ادامه داد: به نظر من سخت ترین حریف ایران در مرحله گروهی آرژانتین بود و حالا باید سعی کنیم با ارایه یک بازی منطقی مقابل کانادا پیروز شویم و اگر شرایط مناسب باشد گل های زیادی به این تیم بزنیم و در نهایت به عنوان صدرنشین از گروه صعود کرده و در دوبی مسابقات را ادامه دهیم.

مدیر تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین تصریح کرد: تنها تیمی که در امارات تماشاگر دارد ایران است و بسیار امیدوارم مقابل کانادا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند زیرا تعطیلات تمام شده و بسیاری از ایرانی های مقیم امارات دوباره به این کشور برگشته اند.

مقدس صحبت هایش را این گونه ادامه داد: ما انتظار داریم بالای 4-5 هزار نفر برای این مسابقه به ورزشگاه بیایند. البته در بازی گذشته تعداد تماشاگران ایرانی اشتباه اعلام شد زیرا طبق اعلام مسئولان فیفا 5 هزار و 900 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که 70 درصد آنها ایرانی بودند یعنی 4 هزار ایرانی در بازی گذشته تیم ایران را تشویق کردند.

وی همچنین به نکته جالبی هم اشاره کرد: تمامی 6 شهری که مسابقات جام جهانی در آنها برگزار می شود تربیت بدنی آن شهرها تمام هزینه های اقامت تیم ها، مسئولان فیفا، ناظران و داوران را بر عهده گرفته و اجازه نمی دهند فشاری روی فدراسیون فوتبال امارات وارد شود.

مدیر تیم فوتبال نوجوانان همچنین حضور محمدنبی در امارات را مفید دانست و افزود: در نشستی که در زمان حضور نبی در امارات با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشتیم قرار شد تیم های زیر 22 سال دو کشور با همدیگر دیدارهای تدارکاتی برگزار کنند. بر این اساس مقرر شد طرفین با یکدیگر برای زمان برگزاری این دیدارها مکاتبه کند و دو بازی در ایران و دو بازی در یکی از شهرهای عربستان انجام شود.

کد خبر 2159374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha