۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

تا قرارداد امضا نشود، سرمربی نیستم؛

شرایط جعفری‎‌پور برای هدایت تیم ملی تنیس‌روی‌میز/ از حقوق ماهانه تا حکم یکساله

شرایط  جعفری‎‌پور برای هدایت تیم ملی تنیس‌روی‌میز/ از حقوق ماهانه تا حکم یکساله

احمد جعفری‌پور که طبق اعلام مسئولان فدراسیون تنیس روی میز قرار است به جای ابراهیم علیدخت هدایت تیم ملی را حداقل تا پایان پروتورهای آلمان و لهستان بر عهده داشته باشد، برای قبول این همکاری شرایطی دارد و آغاز به کار رسمی‌اش را منوط به تائیدیه کتبی و رسمی این شرایط عنوان کرده است.

این مربی تنیس روی میز که پیش از این هم هدایت تیم ملی را برعهده داشته است، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این ضرب‌المثل که خانه داماد عروسی است، خانه عروس هیچ خبری نیست، اظهار داشت: صحبت‎‌هایی در مورد حضور دوباره من در تیم ملی انجام شده و موافقت‌هایی هم به دست آمده اما همه آنها ضمنی و در حد حرف بوده است. هیچ یک از این حرف‌ها و توافقات مکتوب و رسمی نشده است.

وی تصریح کرد: من شرایطم را برای بر عهده گرفتن دوباره هدایت تیم ملی به فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده‌ام و در این زمینه موافقت‌هایی هم شده اما هنوز هیچ قراردادی امضا نشده است. از نظر من تا زمانی هم که قراردادی منعقد نشود، هیچ چیز قابل استناد و رسمی نیست. با این اوصاف تا به امروز حضورم در کادر فنی تیم ملی در حد حرف است. من به این موضوع تا زمانیکه قرارداد رسمی نبسته‌ام، به همین صورت نگاه می‌کنم.

جعفری‌پور با بیان اینکه شنبه به تهران می‌آید تا طی ملاقات با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز در مورد قراردادش و امضا کردن آن صحبت‌های نهایی را انجام دهد، اعلام کرد که برای امضای این قرارداد روی پذیرفته شدن شرط و شروط‌‍هایش از طرف فدراسیون تاکید دارد.

"شرایط شما برای حضور در راس تیم ملی تنیس روی میز چیست"؟، گزینه جایگزینی ابراهیم علیدخت در تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش مهر گفت: درخواست‌های من برای پذیرفتن هدایت تیم ملی تنیس روی میز و امضا کردن قرارداد آن کاملا منطقی و حد درخواست‌هایی است که میان هر مربی و فدراسیونی رد و بدل می‌شود. 

وی ادامه داد: اول اینکه حقوق ثابت ماهیانه می‌خواهم و مبلغ درخواستی‌ام را هم به فدراسیون اعلام کرده‌ام. به عنوان سرمربی تیم ملی در طول سال چه این تیم در اردو باشد و چه نباشد، باید حقوق ماهیانه ثابت بگیرم. (بنا به درخواست جعفری‌پور مبلغ درخواستی وی برای حقوق ماهیانه عنوان نمی‌شود)

جعفری‌پور داشتن اختیار تام برای انتخاب بازیکنان جهت حضور در اردوی تیم ملی یا ترکیب نهایی این تیم و دیگر موارد مرتبط با این تیم را شرط دومش برای همکاری با فدراسیون عنوان کرد و اظهارداشت: البته زیر نظر فدراسیون کارهای‌مان را دنبال می‌‍کنیم و در مواقع لازم با مسئولان مشورت می‌کنیم اما در کل باید اختیار تام در تمام امور داشته باشم.

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز ابلاغ حکم سرمربیگری توسط ریاست فدراسیون و برای مدت یک یا دو سال را شرط دیگرش برای پذیرفتن دوباره این مسئولیت عنوان کرد و یادآور شد: شرط دیگرم داشتن امنیت شغلی است. به هر حال من در حال حاضر در استان خودم کلاس خصوصی دارم و حقوق می‌گیرم. اگر قرار باشد سرمربی تیم ملی شوم، باید همه اینها را کنار بگذارم. پس باید بدانم در ازای از دست دادن این موارد، به یک امنیت شغلی می‌رسم یا نه؟

مربی تنیس روی میز کشورمان تاکید کرد: یکی دیگر از شروطم این است که به هنگام ماموریت‌ها باید حق ماموریت بگیرم.

"در هر صورت فدراسیون شما را به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در پروتورهای آلمان و لهستان معرفی کرده است. امکان دارد در صورت پذیرفته نشدن هر یک از این شروط شما تیم ملی را در این دو سفر هم همراهی نکنید"؟، وی در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: بله؛ امکان دارد نروم. البته فدراسیون هم قعطا شرط‌هایی برای همکاری با من دارد اما من از هیچ یک از شروطم کوتاه نمی‌آیم. در هر صورت همه چیز هفته آینده مشخص خواهد شد. 

جعفری‌پور در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه "در صورت حاصل شدن توافقات نهایی و عقد قرارداد چه تغییراتی در فهرست اردونشینان ایجاد می‌کنید"؟، گفت: ترکیب تیم برای حضور در پروتور لهستان و آلمان که تغییر نمی‌کند اما ممکن است تعداد دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را افزایش دهم ضمن اینکه کسی حذف هم نمی‌شود.

کد خبر 2159454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha