۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰

گسترش ارايه خدمات بيمه اي به نفتكش‌ها

گسترش ارايه خدمات بيمه اي به نفتكش‌ها

مديرعامل بيمه دانا از برنامه هاي اين شركت برای ارائه خدمات بیمه به نفتكش ها خبر داد و گفت: یک میلیون و 500 هزار نفر از وابستگان تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، بيژن صادق امروز دوشنبه در حاشيه مراسم معارفه خود كه با حضور محمد ابراهيم امين رئيس كل بيمه مركزي برگزار شد، در جمع خبرنگاران، از انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان تامین اجتماعی برای مدت 3 سال طی چند روز اخیر خبرداد و گفت: در قالب این تفاهم نامه یک میلیون و 500 هزار نفر از وابستگان تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. 

مدیرعامل بیمه دانا از برنامه هاي اين شركت در مورد ارائه خدمات به نفتكش ها خبر داد و افزود: بيمه دانا در گذشته نفتكش هاي كشور را زير پوشش خود قرار مي داد، در حال حاضر هم با توجه به بهبود شرايط و رفع حصر اقتصادي از ناحيه كشورهاي غربي قرار است ارايه اين نوع بيمه نامه گسترش يابد.

وی گفت: شرايط شركت هاي بيمه در سنوات گذشته هماهنگ بوده، اما اين امر به دليل شرايط اقتصادي يكي دو سال گذشته براي ارايه پوشش هاي بيمه اي محدود و سبب شد صنعت بيمه با تضمين و امنيت موجود در اين صنعت فاصله بگيرد.

مدیرعامل بیمه دانا اظهار اميدواري كرد با بهبود شرايط، صنعت بيمه بتواند به شرايط سال هاي قبل از تحريم بازگردد.

صادق گفت: در حاضر سرمایه این شرکت 102 میلیارد تومان است که با افزایش سرمایه 100 میلیارد تومانی در آینده که در دستور کار قرار دارد، سرمایه بیمه دانا به 202 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 2159594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha