۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

برای صعود به جام جهانی برزیل؛

پرتغال و فرانسه در انتظار قرعه کشی پلی آف جام جهانی

پرتغال و فرانسه در انتظار قرعه کشی پلی آف جام جهانی

دو تیم مدعی پرتغال و سوئد که نتوانستند به صورت مستقیم جواز صعود به جام جهانی 2014 برزیل را کسب کنند در انتظار قرعه کشی مرحله پلی آف هستند تا آخرین حریف خود را برای رسیدن به بزرگترین تورنمنت ملی جهان بشناسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرتغال ممکن است در بدترین حالت مقابل فرانسه قرار بگیرد چرا که دو تیم در این قرعه کشی در دو گروه سید جداگانه قرار دارند. فرانسه در کنار سوئد که ستاره ای به نام زلاتان ایبراهیموویچ را در اختیار دارد و رومانی و ایسلند که هرگز به جام جهانی صعود نکرده اند در یک سید قرار دارد. اما در سید دیگر یونان، کرواسی و اوکراین در کنار پرتغال در سید دیگر قرار گرفته اند.

فرانسه که قهرمانی جام جهانی 1998 را در کارنامه خود دارد آخرین بار در سال 1994 نتوانست به جام جهانی صعود کند. دیدیه دشان سرمربی فرانسه دوست ندارد با پرتغال و ستاره ای به نام کریس رونالدو روبرو شود اما می گوید: بازی مقابل یونان، کرواسی و اوکراین به هیچ عنوان آسان نیست.

قرعه کشی امروز ساعت 16:30 به وقت تهران در شهر زوریخ سوئیس برگزار می شود و تیم های دو سید با قرعه ای که تعیین خواهد شد رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا 15 و 19 نوامبر برگزار می شود. اولین تیمی که در قرعه بیرون بیاید میزبان خواهد بود و قانون گل زده در خانه حرف هم در این دو بازی لحاظ خواهد شد.

کد خبر 2159633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha