۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

دبیر فدراسیون کشتی خبر داد:

منتظر تعیین تکلیف وزیر ورزش هستیم/ من و رنگرز فعلا در کنار خادم هستیم

منتظر تعیین تکلیف وزیر ورزش هستیم/ من و رنگرز فعلا در کنار خادم هستیم

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی و ابطال احتمالی ثبت نام کاندیداها گفت: تمامی این ابهامات بعد از رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش روشن خواهد شد.

محمدرضا توپچی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تنها چیزی که بعد از لغو مجمع عمومی فدراسیون کشتی قطعیت یافت،موافقت با استعفای حجت اله خطیب و انتصاب خادم به عنوان سرپرست فدراسیون بود و تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی بر زمان برگزاری مجمع یا ابطال ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: آنچه مسلم است مهمترین اتفاق هفته اخیر، رای اعتماد به وزیر ورزش است و مطمئنا بعد از رای آوردن صالحی امیری می توان به روشن شدن بسیاری از این ابهامات امیدوار بود.

دبیر فدراسیون کشتی در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات احتمالی خادم شامل حال او نیز می شود یا خیر، گفت: هیچ اطلاعی از تغییر و تحولات سرپرست جدید ندارم ولی آنچه مسلم است تا زمانی که نیازباشد من و حسن رنگرز به عنوان دبیر و نایب رئیس فدراسیون در کنار خادم خواهیم بود.

بنا بر این گزارش سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم روز 5 آبانماه در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت تا تکلیف وزیر آینده این وزارتخانه مشخص شود.

کد خبر 2159805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha