۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۴

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

صحبت های بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال پیش از رویارویی با کانادا

صحبت های بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال پیش از رویارویی با کانادا

بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از دیدار با کانادا تاکید کرد برای پیروزی به مصاف این تیم می روند و قصد دارند به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، در پایان تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال نوجوانان ایران سه نفر از این بازیکنان در جمع خبرنگاران حضور یافته و در خصوص دیدار با آرژانتین و بازیهای آینده این تیم صحبت کردند.

عبدالرضا زارعی در خصوص بازی با آرژانیتن اظهار داشت: ما نتیجه خوبی مقابل آرژانتین گرفتیم و در روزهای گذشته تمرینات تیم به نحوی برگزار شد که بتوانیم با کسب پیروزی مقابل کانادا صعودمان به مرحله بعدی را قطعی کنیم.

مدافع تیم نوجوانان همچنین افزود: نمی توانم در مورد قدرت تیم کانادا اظهارنظر کنم اما ما برای بردن و صعود از گروهمان در این بازی به میدان می رویم.

در ادامه ایمان سلیمی در مورد دیدار با آرژانتین اظهار داشت: ما می توانستیم مقابل آرژانتین سه امتیاز گرفته و الان سرگروه باشیم اما نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی به خوبی تیم کانادا را تحلیل و بررسی کرده  ادامه داد: تلاشمان کسب سه امتیاز مقابل کانادا است و تمام تمرکزمان را بر روی موفقیت در این بازی معطوف کردیم.

مدافع تیم نوجوانان ایران همچنین گفت: هدفمان این است به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شویم تا حریف آسانتری داشته باشیم. همچنین می خواهیم به جمع 4 تیم برتر جام صعود کرده و بعد از آن در مورد قهرمانی صحبت خواهیم کرد.

دیگر بازیکنی که به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد مصطفی ذکریا پور بود که در مورد دیدار با آرژانتین گفت: ما رفته بودیم تا آرژانتین را شکست بدهیم اما توپ های ما وارد دروازه نشد.

وی گفت: کادر فنی می گوید کانادا بهتر از آرژانتین است اما در هر شرایط ما برای رسیدن به سه امتیاز مقابل این تیم به میدان می رویم و سعی می کنیم برنامه های کادر فنی را به بهترین شکل انجام دهیم.

مهاجم تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین یادآور شد: هدفمان این است که به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شویم و پس از آن به قهرمانی فکر خواهیم کرد در حال حاضر استرس ما از بین رفته و انگیزه بالایی برای موفقیت در جام جهانی داریم.

دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و کانادا در روز پنجم از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی نوجوانان ساعت 17 فردا سه شنبه در ورزشگاه  راشد امات برگزار می شود.

کد خبر 2159870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha