۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹

برای پنجمین بارلیگ برتر تکواندو به تعویق افتاد؛

کرمی : سازمان لیگ مقصر نیست/ شهردای ساوه نمی تواند وارد لیگ شود

کرمی : سازمان لیگ مقصر نیست/ شهردای ساوه نمی تواند وارد لیگ شود

در حالی که مسئولان سازمان لیگ از شروع رقابتهای لیگ برتر در هفته آینده خبر داده بودند بازهم خبر تعویق این مسابقات از داخل فدراسیون منتشر شد. خبری که رئیس سازمان لیگ نیز آن را تائید کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر ، از شهریورماه تاکنون 5 بار سازمان لیگ تاریخ شروع مسابقات دسته برتر را تغییر داده است و همین موضوع سردرگمی برخی تیم ها را به دنبال داشته است.
 
محمد کرمی مسئول سازمان لیگ در مورد این تعویق ها به خبرنگار مهر گفت: به هیچ عنوان سازمان لیگ درخواستی برای تعویق مسابقات نداشته است. ما از هر نظر آماده برگزاری این مسابقات هستیم ولی این تیم ها هستند که هنوز آماده نیستند. 
 
وی ادامه داد: در آخرین مورد قرار بود دوشنبه آینده هفته نخست برگزار شود که با درخواست برخی تیم ها چون دانشگاه آزاد ، قوامین و استیل البرز مجبور شدیم بازهم یک هفته شروع مسابقات را به تاخیر بیاندازیم.
 
رئیس سازمان لیگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه آزاد چند روز قبل شرایط حضور در لیگ برتر را پیدا کرد و هنوز نفرات جدیدی را جذب نکرده است ، استیل البرز هم شرایط مشابهی داشت و قوامین هم کادر فنی خود را تغییر داده به همین دلیل آمادگی حضور در این مسابقات را نداشتند و همین موضوع لیگ را به تعویق انداخت.
 
کرمی در مورد حضور تیم شهرداری ساوه هم گفت: این تیم درخواست حضور در مسابقات را داده ولی ما نمی توانیم به آن موافقت کنیم. اگر چنین باشد تمام برنامه های ما تغییر خواهد کرد و این در برنامه ریزی مشکل ساز خواهد شد. 
 
وی در پایان در مورد موافقت رئیس فدراسیون با درخواست ساروی ها هم گفت: بعید می دانم آقای پولادگر با این درخواست موافقت کند. تاکنون که چیزی به ما ابلاغ نشده است. 
 
کد خبر 2159977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha