۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

تیراندازی قهرمانی آسیا- تهران؛

روز طلایی تیراندازی ایران در آسیا/ تیراندازان به هدف زدند

روز طلایی تیراندازی ایران در آسیا/ تیراندازان به هدف زدند

تیراندازان ایران در سومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا سه مدال طلا کسب کردند تا روزی طلایی را در این دوره از رقابتها پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیراندازان کشورمان در روز سوم از مسابقات قهرمانی آسیا در تهران، به سه مدال طلا دست یافتند. تیم جوانان ایران متشکل از امیرحسین گل پسند، محمدحسین کریمی و محمدرضا سامع توانست عنوان نخست ماده 10 متر بادی را از آن خود کند. تیم های چین و هند پس از ایران دوم و سوم شدند.

در فینال بخش انفرادی این رشته نیز، تیراندازان ایرانی، با تیراندازانی از چین، هند و کویت به رقابت پرداختند و موفق شدند با اقتدار بر سکوی اول و دوم این رقابتها بایستند تا دو مدال طلا و نقره دیگر هم برای کاروان ایران در این رقابتها به دست آید.

اما مهیار صداقت، سومین مدال طلای تیراندازان ایرانی را در سومین روز مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی و خفیف کسب کرد. این تیرانداز در فینال رشته تفنگ۱۰ متر بادی و در رده سنی نوجوانان توانست مدال طلای این رشته را از آن خود کند و سومین مدال طلای کشورمان را در این رقابت ها کسب کند. تیراندازان تایلندی و چینی نیز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در این ماده هامون یوسفی دیگر فینالیست ایرانی نیز در این رشته به مقام هشتم دست یافت.

 

کد خبر 2160583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha