۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۲

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

حضور استیلی و مهدوی‌کیا و خوابیدن فیلم‌بردار/ گرما تماشاگران را آب کرد!

حضور استیلی و مهدوی‌کیا و خوابیدن فیلم‌بردار/ گرما تماشاگران را آب کرد!

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کانادا درحالی عصر امروز در ورزشگاه راشد برگزار می‌شود که سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کانادا در روز پنجم از مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امارات از ساعت 17 امروز سه‌شنبه به وقت امارات در ورزشگاه راشد شهر دبی برگزار شد که حواشی این بازی به شرح زیر است:

* مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران که به همراه صالح مصطفوی برای شرکت در کلاس ویژه مربیان فوتبال که از سوی فیفا برگزار می‌شود، به امارات آمده‌اند، به همراه سایر مربیان حاضر در این کلاس از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا کردند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، آنها باید این بازی و مسابقه بعدی بین دو تیم نوجوانان آرژانتین و اتریش را آنالیز کنند.

* مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، حمید استیلی سرمربی پشین پرسپولیس، ناصر شفق سرپرست کمیته جوانان، هوشنگ مقدس مدیر تیم نوجوانان و برخی از مسئولان این تیم هم از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.

* یک ساعت پیش از آغاز مسابقه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند که در این کادرفنی و بازیکنان تیم ایران مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

* گرمای هوای دبی در زمان برگزاری این بازی 32 درجه و رطوبت آن 56 درصد است که به دلیل همین گرما تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه نسب به بازی گذشته آب رفته است.

* یکی از مسئولان فیلمبرداری مسابقات در جایگاه خبرنگاران به خواب رفته بود که توسط یکی از دوستانش بیدار شد!

* پیش از شروع بازی مربیان و بازیکنان ذخیره تیم کانادا در حرکتی ارزشمند به سمت نیمکت تیم ایران رفته و با تمام نفرات ایران دست دادند.

* کمتر از 1000 تماشاگر ایرانی در ورزشگاه حضور دارند که ضمن نسب پرچم ایران در جایگاه‎‌های مختلف ورشگاه، پیش از شروع بازی به شدت تیم ایران را تشویق و از بازیکنان این تیم خواستند به سمت آنها بروند. البته با گذشت زمان به تعداد تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه اضافه می‌شد.

* تماشاگران تیم کانادا که اکثرا از خانواده‌های آنها بوده و حدود 100 نفر هستند، هم پرچمی 6 متری را به میله‌های مجاور جایگاه بسته‌اند. آنها هم برای لحظاتی تیم کشورشان را تشویق کردند، هرچند صدای آنها در میان تشویق‌های ایرانی‌ها گم بود.

* از دقیقه 30 این دیدار، هوا رو به تاریکی رفت و همین مسئله از شدت گرما کاست. البته از همین دقیقه پروژکتورهای ورزشگاه هم روشن شد.

* سیدمجید حسینی کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران در دقیقه 34 این بازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت که این نخستین بازیکن اخطاری ایران در این جام محسوب می‌شود.

* امیرحسین کریمی که نخستین گل تیم ایران را در نیمه اول به ثمر رساند به سمت علی دوستی رفت و به نشان بوسیدن پایش خم شد اما سرمربی تیم ملی از این کار ممانعت کرد.

* تماشاگران تیم ایران در دقایق پایانی نیمه نخست مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس را تشویق کردند.

کد خبر 2160610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha