۱ آبان ۱۳۹۲، ۰:۵۷

گزارش خبرنگار مهر از امارات/

استیلی: ایران مستحق پیروزی برابر کانادا بود/ فکر نمی‌کنم رویانیان برود

استیلی: ایران مستحق پیروزی برابر کانادا بود/ فکر نمی‌کنم رویانیان برود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم نوجوانان مستحق پیروزی برابر کانادا بود، گفت: تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه ایران، روز آخر مشخص می‌شود و بازیکنان ایران این توانایی را دارند، به مرحله دوم راه یابند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، حمید استیلی در خصوص عملکرد تیم فوتبال نوجوان در جام جهانی نوجوانان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان تیم نوجوانان مقابل آرژانتین خوب و فوق‌العاده بازی کردند و یک امتیاز گرفتند اما برابر کانادا، برخلاف اینکه بازی را خوب شروع کردند، گل  اول را هم به ثمر رساندند اما نتیجه لازم را به دست نیاوردند.

وی اضافه کرد: من با کادر فنی تیم صحبت کردم و همانند آنها معتقدم تیم ایران مستحق پیروزی بود. این جزء فرهنگ فوتبال ما شده است که بعد از یک بازی خوب، دچار افت روحی می‌شویم و نمی‌توانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه حتما تیم نوجوان در دیدار سوم نتیجه بهتری کسب می‌کند، یادآور شد: اتریش تیم بسیار خوبی است خصوصا آنها روی ضدحملات خوب هستند و نفرات کلیدی خوبی را در اختیار دارند. من امیدوارم نوجوان مقابل این تیم بازی خوبی را ارائه داده و به پیروزی برسند.

وی همچنین به موضوع جالب دیگری هم اشاره کرد: تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه ایران، روز آخر مشخص می‌شود و بازیکنان ایران این توانایی را دارند، به مرحله دوم راه یابند.

استیلی وجود مهدوی‌کیا را یک موهبت بزرگ و کمک ارزشمند برای تیم نوجوانان دانست و یادآور شد: مربیان تیم نوجوانان سه سال برای این تیم زحمت کشیدند اما متاسفانه در آن لحظات مهم قدر موقعیت‌ها را نمی‌دانند تا تیم بتواند به موفقیت‌های دلخواه دست یابد. آنها باید بدانند کجا هستند زیرا جام جهانی تمام می‌شود. اگر بتوانند نتایج خوبی را بدست آورند و از گروه صعود کنند، برای خودشان و فوتبال ایران بسیار خوب خواهد شد.

وی حضور مربیان ایرانی در این مسابقات را یک اتفاق بسیار خوب دانست و اظهار کرد: من خودم علاوه بر حضور جام جهانی نوجوانان، در مسابقات زیر 23 سال که در هلند برگزار شد، هم حضور داشتم و قطعا حضور در چنین تورنمنت‌هایی تجربه مربی را بالا می‌برد. این فرصت‌ها را نباید به راحتی از دست داد. امروز فوتبال دنیا کاملا علمی شده و مانند یک شطرنج است که با عوض کردن دو سه مهره شرایط تیم کاملا فرق خواهد کرد.

استیلی در پایان در مورد بحث استعفا محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من در این خصوص خبری ندارم و دوشنبه شب هم که با ایشان صحبت می‌کردم، حرفی از رفتنش مطرح نشد. فکر نمی‌کنم ایشان برود زیرا در آنصورت کار برای پرسپولیس سخت می‌شود.

کد خبر 2160775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha