۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

کشف 498 سکه عتيقه در جهرم/ کشف ترياك در بار ليموشيرين

کشف 498 سکه عتيقه در جهرم/ کشف ترياك در بار ليموشيرين

شیراز - خبرگزاری مهر: با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان جهرم استان فارس تعداد 498سکه عتيقه با طرح هاي دوران قاجار و پهلوي در اين شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامي شهرستان جهرم با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي از فعاليت يك قاچاقچي عتيقه جات به نام "س - الف" در خصوص سکه هاي قديمي در آن شهرستان مطلع شده که پس از انجام اقدامات اطلاعاتي، اين قاچاقچي شناسايي و با هماهنگي مراجع قضايي دستگير شد.

سرهنگ يوسف ملك زاده با اشاره به دستگيري همدستان متهم ، افزود: در بازرسي از منزل اين قاچاقچي عتيقه ، تعداد 498 سکه مربوط به دوره هاي قاجار و پهلوي کشف شد.

وي خاطرنشان كرد: متهمين دستگير شده به همراه سكه هاي مكشوفه برای سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

دستگيري سارق منزل توسط پليس لارستان

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان لارستان استان فارس سارقي كه اموال شهروندي را در اين شهرستان به سرقت برده بود دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان با اعلام اين خبر گفت: در پي سرقت به عنف مقداري طلاجات به همراه 6 ميليون تومان وجه نقد و يک دستگاه  گوشي موبايل از منزل زنی توسط فردي ناشناس در اين شهرستان، موضوع در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ حسين خليفه گفت: با تلاش شبانه روزي ماموران و انجام كارهاي اطلاعاتي و شگردهاي پليسي متهم به نام " م- ص" شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

وي ادامه داد: در تحقيقات صورت گرفته از فرد دستگير شده سرقت فوق از وي كشف و در اين خصوص صحنه سرقت بازسازي و وي با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف تریاک در بار ليموشيرين

با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان خرم بيد استان فارس، 80 كيلوگرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در خودرو حامل ليمو شيرين جاسازي شده بود كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خرم بيد با اعلام اين خبر گفت: ماموران ايستگاه بازرسي شهيد جنتي فر شهرستان خرم بيد، هنگام كنترل خودرو هاي عبوري به يک دستگاه خودرو خاور به رانندگي فردي به نام" ع- ب" که حامل بار ليموشيرين بود مظنون شدند.

سرهنگ بهادر نجفي افزود: خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسي از آن مقدار 80 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كه به صورت ماهرانه اي در ميان بار خودرو جاسازي شده بود كشف شد.

وي ادامه داد: در اين خصوص متهم دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

کد خبر 2160952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha