۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

در فستیوال ورزش های رزمی؛

رزمی‌کاران برتر شهرستان دشتستان تجلیل شدند

رزمی‌کاران برتر شهرستان دشتستان تجلیل شدند

دشتستان - خبرگزاری مهر: در مراسم فستیوال ورزش های رزمی از مقام های اول و دوم هیئت‌های مختلف ورزش‌های رزمی شهرستان دشتستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین فستیوال ورزش‌های رزمی هیئت‌های شهرستان دشتستان برای تقدیر از مقام های اول و دوم هیئت‌های مختلف ورزش‌های رزمی شهرستان دشتستان صبح پنجشنبه در سالن مرکزی اداره ورزش وجوانان دشتستان برگزار شد.

جمعی از ورزشکاران رشته های رزمی، نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان، رئیس اداره ورزش وجوانان و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی هیئت‌های ورزشی در این مراسم حضور داشتند.

علی حاجیانی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دشتستان با قدردانی از حضور مسئولین دربین ورزشکاران به تشریح روند فعالیت ها و مقام های کسب شده تیم های ورزشی رزمی پرداخت.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی باتبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است و به‌دلیل نقش مهمی که در سلامت و توسعه جامعه دارد باید مورد توجه جدی همه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد افزود: استعدادهای فراوانی در عرصه‌های مختلف در جوانان شهرستان دشتستان وجود دارد که برای بروز و هدایت آنها باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

وی با تاکید بر اینکه افتخارات کسب شده ورزشکاران دشتستانی با حداقل امکانات و حمایت‌های صورت گرفته است گفت: تلاش ورزشکاران و تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی و مسئولان آنها که با تلاش و جدیت در راستای رشد و تعالی گام برمی دارند، شایسته تقدیر است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقدیر از ورزشکاران موجب دلگرمی آنها برای ادامه مسیر و جذب سایر افراد جامعه به عرصه سالم ورزش خواهدشد.

موسوی نژاد اذعان داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات ودغدغه های جامعه ورزش تلاش کنند و مطالبات آنها را پیگیری کنند.

در پایان از مقام‌های اول و دوم تیم‌های ورزشی رزمی توسط نماینده مردم دشتستان با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 2161627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha