۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

المپیک هنرهای رزمی- روسیه؛

کریمی: با اقتدار قهرمان شدیم/ قراردادم با فدراسیون تکواندو تمام شده است

کریمی: با اقتدار قهرمان شدیم/ قراردادم با فدراسیون تکواندو تمام شده است

سرمربی تیم ملی تکواندو پس از کسب عنوان قهرمانی این تیم در المپیک هنرهای رزمی گفت: با آمادگی خوبی وارد رقابتهای روسیه شدیم و همه رقبای خود را با اقتدار شکست داده و موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدیم.

مرتضی کریمی بعد از کسب عنوان قهرمانی رقابتهای تکواندو در المپیک هنرهای رزمی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: برای حضور در این مسابقات تمرینات خوب و هدفمندی را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی بالا به میدان رفته و برای هر بازی و هر تیمی برنامه مشخصی داشتیم که در نهایت موفق به شکست همه رقبا و کسب مدال طلا شدیم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا کره جنوبی با تیم اصلی به میدان آمده بود يا خیر گفت:  کره جنوبی تیم خوبی داشت و حتی برخی از نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک که موفق به کسب مدال طلا شدند هم در این تیم حضور داشت ولی ما همانطور که گفتم برای هر بازی برنامه داشتیم.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: مقابل کره 5 دقیقه اول را 7بر5 بازنده شدیم و در 5 دقیقه دوم موفق شدیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم. در این دیدار وقتی تکواندوکار شاخص آنها به میدان می آمد ما یک تکواندوکار به میدان می فرستادیم تا مبارزه را اداره کند و در مقابل نفر ضعیف آنها تکواندوکار شاخص خود را به میدان فرستاده تا امتیاز کسب کند. با این شیوه کره جنوبی را شکست دادیم. آنها برای ما خط و نشان کسیدند که در جام جهانی ساحل عاج این شکست را جبران خواهند کرد.
 
کریمی در مورد علت حذف کره جنوبی گفت: مبارزات خطای آمریکایی ها باعث حذف کره جنوبی شد. آمریکا ها با ضربات خطا روی عضلات چهار سرران بازیکنان کره ای باعث آسیب دیدگی آنها شده و طبق قانون این مسابقات هم هر تکواندوکاری که نمی توانست ادامه دهد 10 امتیاز به تیم حریف واگذار می کرد. آمریکایی ها در بازی فینال هم همین روش را مقابل ما پیش گرفتند و باعث شدند رجلی و عبداللهی آسیب ببینند ولی ما حرفه ای تر از آن بودیم که این روش آنها به نتیجه برسد. 
 

تیم ملی تکواندو بعد از کسب عنوان قهرمانی
 
سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص اسپانیا هم گفت: یکی از سخت ترین بازیهای ما مقابل این تیم بود، اسپانیا یکی از نفرات المپیکی و چند عضو تیم اعزامی به جهانی مکزیک را در ترکیب داشت واقعا تیم آماده و خوبی بود که به زحمت توانستیم این تیم را شکست داده و به فینال برویم.
 
کریمی با ابراز رضایت از اعضای تیم گفت: همه نفرات تیم در این مسابقات عالی بودند و با انجام یک کار تیمی موفق شدیم تیم های آمریکا ، ونزوئلا ، کره جنوبی ، اسپانیا و بازهم آمریکا را یکی بعد از دیگری شکست داده و با اقتدار عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کنیم.
 
وی در مورد قرارداد خود با فدراسیون هم گفت: قرارداد من تا پایان همین مسابقات در روسیه بود و باید برای ادامه کار با فدراسیون مذاکرات جدیدی داشته باشم. اگر به وجود من نیاز  داشته باشد در واقع اگر فدراسیون من را بخواهد باید بنشینیم و در مورد نحوه همکاری مذاکره کنیم.
 
سرمربی تیم ملی در مودر همکاری با شهرداری ساری در لیگ برتر گفت: صحبت هایی با مسئولان این تیم داشته ایم اگر فدراسیون به این تیم اجازه حضور برای شرکت در لیگ را بدهد فصل جدید با شهرداری ساری در لیگ حضور خواهم داشت.
کد خبر 2161854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha