۳ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۴۱

اسماعیل شریفات:

روی اشتباهات فردی گل خوردیم/ پنالتی تاثیر خودش را گذاشت!

روی اشتباهات فردی گل خوردیم/ پنالتی تاثیر خودش را گذاشت!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که در ترکیب تیم فولاد قرار گرفته بود با تاکید بر اینکه فولاد شانس‌های زیادی را از دست داد، گفت: ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریفات در پایان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: واقعا نمی‌دانم چه چیزی بگویم. ما خیلی خوب بازی کردیم ول روی اشتباهات فردی گل خوردیم. به نظرم فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم. استقلال نتیجه گرفت و به خاطر 3 امتیاز به این تیم تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این دیدار انگیزه‌های زیادی داشته است، عنوان کرد: من همیشه انگیزه دارم ولی چون بازی‌های ما پخش زنده نیست کسی ما را نمی‌بیند. ما شانسی صدرنشین نشده‌ایم ولی فقط در استان به خاطر اینکه از شبکه استانی بازی‌های ما پخش می‌شود تیم فولاد را می‌بینند.

شریفات در خصوص ضربه پنالتی که به سود تیم استقلال اعلام شد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که در آن صحنه پنالتی که اعلام شد درست بوده یا نه. ولی روی جو ورزشگاه تاثیرگذار بوده است. ما هم وقتی عقب افتادیم تلاش کردیم که جبران کنیم. بهرحال وقتی مقابل تیمی مقابل استقلال عقب می‌افتید کار برای جبران سخت است و در آن صحنه پنالتی تاثیر خود را گذاشت.

کد خبر 2162138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha