۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷

گزارش خبرنگار مهر از امارات/

مهدوی‌کیا: کار تیم دوستی بزرگ بود/ نوجوانان ایران می‌توانند نیجریه را ببرند

مهدوی‌کیا: کار تیم دوستی بزرگ بود/ نوجوانان ایران می‌توانند نیجریه را ببرند

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد تیم نوجوانان در مسابقات جام جهانی گفت: علی دوستی و شاگردانش در این مدت کارها و نتایج بزرگی برای فوتبال ایران گرفتند که امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم نوجوانان برابر اتریش بسیار خوبی بازی کرد. از ابتدا دنبال پیروزی بود و خدا را شکر به آن دست یافت.

وی اضافه کرد: اتریش چیزی برای از دست دادن نداشت و دنبال پیروزی بود و همین مساله کار را سخت تر کرده بود. البته ایران در نیمه نخست بسیار منطقی بازی کرد و به گل رسید و در نیمه دوم هم بازی را کنترل کرد هرچند می توانست گلهای بیشتری را هم به ثمر برساند.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: نتیجه بسیار خوبی برابر اتریش به دست آوردیم اما اینکه دوم شدیم کار تیم نوجوانان سخت تر شد اگر اول می شدیم با تونس روبرو می شدیم اما باید با نیجریه که یکی از مدعیان قهرمانی این جام است روبرو شویم.

وی در مورد تیم نیجریه هم تصریح کرد: آنها حریف بسیار سختی هستند اما در سه چهار روز آینده این تیم را آنالیز می کنیم. می دانیم آنها در دفاع مشکلاتی دارند که باید از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کرد البته این تیم را هم می شود برد ولی کار بسیار دشوار و بزرگی است.

مهدوی کیا در مورد دومین موفقیت دوستی مهر در جام جهانی نوجوانان تاکید کرد: همین که صعود کردیم کار بزرگی بود و با تلاش و درایت کادر فنی و غیرت بازیکنان نتایج بسیار خوبی را گرفتیم. تا به امروز دوستی مهر و تیمش کارهای بزرگی را در فوتبال ایران انجام دادند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان تا این اندازه تک روی کرده و یا فرصت ها را از دست می دهند خاطرنشان کرد: استرس و شرایط بازی روی آنها تاثیر منفی می گذارد. آنها نوجوان هستند و این مساله اقتضای سن‌شان است اما خدا را شکر هم مقابل آرژانتین نتیجه خوبی گرفتند، هم می توانستند کانادا را ببرند و هم با شکست دادن اتریش به مرحله بعد صعود کردند.

کاپیتان پیشین تیم ملی و مشاور علی دوستی مهر در پایان گفت: واقعاً باید از ایرانی هایی که برای حمایت از تیم ملی به دوبی و العین آمدند تشکر کنم. آنها در این مدت به خوبی از تیم ملی حمایت کردند و امیدواریم در بازی با نیجریه هم به ورزشگاه آمده و ما را حمایت کنند.

کد خبر 2162552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha