۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

عزیزی خادم در گفتگو با مهر:

امیدوارم مجلس به صالحی امیری رای اعتماد بدهد/ اتفاقات خوبی در ورزش افتاده است

امیدوارم مجلس به صالحی امیری رای اعتماد بدهد/ اتفاقات خوبی در ورزش افتاده است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه سرپرست وزارت ورزش در این مدت تعامل خوبی با فدراسیون‌ها برقرار کرده و برنامه‌های استراتژیک برای آینده دارد، گفت: امیدوارم مجلس شورای اسلامی به صالحی امیری رای اعتماد بدهد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه رای اعتماد روز یکشنبه وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حدود یکصد روز از فعالیت‌ دولت جدید گذشته و این دولت کاملا نوپاست. به نظرم وزارت ورزش و جوانان از چنان اهمیتی برخوردار است که همه کارکرد داخلی دارد و هم می‌تواند آیینه رشد و نمو ما در دنیا باشد.

وی افزود: ورزش ساختاری مردمی دارد و در تمام دنیا یکی از ابزارهای مهم دوستی و همکاری‌های بین‌المللی است که می‌تواند دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و حتی صنعتی داشته باشد. اکنون که مردم جهان صلح و دوستی و ارزش مداری را بیش از پیش با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مشاهده می‌کنند امیدوار هستیم که اتفاقات خوبی را در عرصه ورزش کشور شاهد باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: وزیر پیشنهادی دولت در این مدت نشان داد که از بینش و دانش مدیریتی شایسته‌ای برخوردار بوده و نگاه بلند مدت و استراتژِیک دارد. صالحی امیری از تحصیلات آکادمیک در حوزه فرهنگی برخوردار است و به چالش‌های ورزش نیز آشنایی دارد.

عزیزی خادم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: وی در این مدت تلاش کرده تا بخش‌های مدیریتی فدراسیون را به اهل فن بسپارد و قانونمداری را در دستور کار قرار داده است. همچنین نخبگان مدیریت را به جایگاه خود بازگردانده و در چارچوب سند چشم انداز توسعه و برنامه پنجم گام برداشته است. در واقع کارهایی که در این مدت انجام داده قابل قبول بوده‌اند. هر چند که ورزش کشور با چلش فراوانی مواجه بوده و برای حل آن نیاز به یک عزم ملی و فراسازمانی است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان یک وزارت نوپاست و در همین مدت هم زحمات زیادی برای آن کشیده شده، امیدواریم که صالحی امیری رای بیاورد چرا که فرصت کمی در پیش است. تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرده و بازی‌های آسیایی را نیز در پیش داریم. از سویی بعد از موفقیت در المپیک لندن باید به دنبال ادامه این روند باشیم تا کارها قوی‌تر از قبل پیش برود.

عزیزی خادم در همین حال عنوان کرد: تقویت فدراسیون‌ها و ملزم کردن آنها به رعایت دقیق اساسنامه بین‌المللی در این مدت از جمله اقدامات خوب سرپرست وزارت ورزش بوده است که امید می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم حمایت‌های لازم را به عمل آورند و به صالحی امیری رای اعتماد بدهند.

کد خبر 2162561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha