۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

الزام معاون سیما به دیدار مدیران شبکه دفاع مقدس با خانواده شهدا و ایثارگران

الزام معاون سیما به دیدار مدیران شبکه دفاع مقدس با خانواده شهدا و ایثارگران

علی دارابی در آستانه راه اندازی شبکه جدید با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت، به همراه جمعی از مدیران سیما با اعضای بنیاد ستارگان که متشکل از فرزندان شهدا، ایثارگران و بسیجیان دفاع مقدس است دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد ستارگان به منظور هم اندیشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نیز تثبیت و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با عضویت فرزندان و سلاله ایشان تشکیل شده و معاون سیما صبح امروز شنبه چهارم آبان با آنها جلسه گذاشت.

علی دارابی در این جلسه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه و به صورت مستمر در جامعه ترویج شود و رسانه ملی این مهم را در اولویت دستور کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری مشترک سیما با بنیاد ستارگان با راه‌اندازی شبکه تخصصی جدید با موضوع ایثار و شهادت جدی‌تر می‌شود، افزود: این شبکه در آینده نزدیک با نام‌های پیشنهادی "سروش" و یا "امید" آغاز به کار خواهد کرد. مدیران این شبکه موظف به برگزاری جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی با فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برای تولید برنامه‌های جدید خواهند بود.

معاون رییس رسانه ملی در امور سیما ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعات شهدا و ایثارگران بنیاد ستارگان، از اعضا این بنیاد خواست برنامه‌های دفاع مقدسی شبکه‌های سیما و به ویژه این شبکه جدید را ارزیابی کرده و با معرفی توانمندی‌های خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران، سیمای جمهوری اسلامی را در به تصویر کشیدن عظمت دفاع مقدس هشت ساله یاری رسانند.

وی از طراحی و تولید 35 سریال جدید با موضوع دفاع مقدس از جمله زندگینامه سرداران شهید خبر داد و گفت: مستند فاخر و بلندی با این موضوع نیز در حال حاضر تولید می‌شود.

کد خبر 2162709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha