۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۹

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

فراکسیون اصولگرایان برای رای اعتماد به وزیران تصمیم نمی‌گیرد/ اظهارات مشاور صالحی امیری به ضرر وی تمام شد

فراکسیون اصولگرایان برای رای اعتماد به وزیران تصمیم نمی‌گیرد/ اظهارات مشاور صالحی امیری به ضرر وی تمام شد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه تا کنون تصمیم فراکسیونی برای رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی نداشتیم ، گفت: برداشت من این است که آقای فانی وضعیتش در مجلس مثبت، فرجی دانا بینابین و صالحی امیری تقریبا منفی است.

بهرام بیراوند عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه این فراکسیون با سه وزیر پیشنهادی اظهار داشت: در این جلسه هر سه وزیر گزارشی از برنامه ها و سوابق خود ارائه کردند و بر این اساس برداشت من این است که آقای فانی  وضعیتش در مجلس مثبت، فرجی دانا بینابین و صالحی امیری تقریبا منفی است.

وی افزود: در این جلسه برخی نمایندگان سئوالات جدی از عملکرد و سوابق صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان داشته اند که توضیحات وی در این خصوص قانع کننده نبود.

بیراوند خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اظهارات حجت الاسلام نقویان مشاور صالحی امیری در فراکسیون روحانیون مجلس که اظهارات نسنجیده ای بود فضا برای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بدتر شد.

نماینده مردم بروجرد در ادامه افزود: موضوعاتی مانند پرونده استان خوزستان صالحی امیری، عزل مدیرکلی وی، موضوع قاچاق ، تشکیک در اصالت مدرک تحصیلی وی ابهاماتی است که درباره صالحی امیری مطرح می باشد که البته وی در خصوص مدرک تحصیلی اش گفت: بر اساس یک توافقنامه ای با یک دانشگاه توانسته مدرک تحصیلی  فوق لیسانس و دکترایش را دریافت کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اشاره به پرونده اقتصادی صالحی امیری تصریح کرد: اگر قرار باشد فردا این مباحث و اسناد آن در بین نمایندگان توزیع شود فضا به نفع وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نخواهد بود.

بیراوند در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص رای اعتماد به سه وزیر پیش نهادی فراکسیون اصولگرایان تصمیم فراکسیونی گرفته است؟ گفت: در جلسه هفته گذشته چنین بحثی مطرح نشد.

وی در پایان گفت: امیدوار بودیم روحانی دقت بیشتری نسبت به معرفی وزیران داشته باشد تا مجلس را به زحمت بیشتر نمی انداخت.

کد خبر 2162758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha