۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

زمانی در گفتگو با مهر:

قم بر سکوی سوم لیگ سافت بال بانوان کشور ایستاد

قم بر سکوی سوم لیگ سافت بال بانوان کشور ایستاد

قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از موفقیت بانوان قمی در کسب مقام سوم پیکارهای لیگ سافت بال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

ندا زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان برای نخستین بار برنامه ریزی برگزاری مسابقات لیگ سافت بال بانوان باشگاه های کشور انجام گرفت.

وی ادامه داد: رشته سافت بال پیش از این در بخش بانوان فعالیت چشمگیری در بسیاری از استان ها داشت اما رقابت های معتبر و مهم آن تنها در قالب مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شد اما با برنامه ریزی جدید انجمن سافت بال و بیس بال فدراسیون انجمن های ورزشی برگزاری نخستین دوره لیگ این رشته در بخش بانوان مورد تصویب و سپس اجرا واقع شد.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: سافت بال یکی از رشته های فعال به عنوان زیر مجموعه فدارسیون انجمن های ورزشی در کشور و هیئت انجمن های ورزشی در استان های مختلف است و مسابقات آن با توجه به پیشرفت در سال های اخیر، در سطح بالایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ثبت نام به عمل آمده از تیم های مایل به شرکت در نخستین دوره پیکارهای لیگ سافت بال بانوان باشگاه های کشور، در نهایت برنامه ریزی برگزاری این رقابت ها با حضور 10 تیم صورت گرفت و تیم بانوان قم نیز برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرد.

زمانی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه فدراسیون زمانبندی برگزاری این رقابت ها را اعلام کرد میزبانی برگزاری دیدارهای دور رفت از گروه اول مقدماتی یا گروه شمال به انجمن بیس بال و سافت بال هیئت انجمن های ورزشی استان قم ارائه شد که آن را پذیرفتیم.

وی بیان داشت: بر همین اساس دیدارهای دور رفت از گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ سافت بانوان باشگاه های کشور را در دهه اول شهریور ماه سال جاری میزبانی کردیم و این رقابت ها با شرکت پنج تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم عنوان کرد: در پایان سه روز رقابت های پنج تیم حاضر در گروه اول مقدماتی در شهر مقدس قم در نهایت تیم های راسپینای تهران، هیئت خراسان رضوی و همچنین هیئت انجمن های ورزشی قم در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی در پایان اظهار داشت: دیدارهای دور برگشت با فاصله زمانی حدود دو ماه بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان به میزبانی یکی از تیم های حاضر در گروه اول یعنی هیئت سمنان به انجام رسید و در نهایت تیم های هیئت خراسان رضوی، راسپینای تهران و هیئت قم مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم های اول و دوم به مرحله نهایی رفتند.

 

کد خبر 2163088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha