۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

از سوی فدراسیون فوتبال؛

شرایط حضور رسانه‌ها در نشست خبری و برنامه‌های بلاتر اعلام شد

شرایط حضور رسانه‌ها در نشست خبری و برنامه‌های بلاتر اعلام شد

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای شرایط حضور رسانه های گروهی برای پوشش خبری حضور روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال برای حضور رسانه های گروهی به شرح زیر است:
 
رسانه های گروهی تا پایان ساعت 12:00 روز پنجشنبه نهم آبانماه فرصت دارند تا درخواست کتبی خود را به همراه یک قطعه عکس برای پوشش خبری و تصویری حضور سپ بلاتر-رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و شیخ سلمان-رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی علم و فوتبال و فستیوال مدارس فوتبال سراسر کشور از طریق نمابر 88211172 و به روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کنند. خبرگزاری ها و روزنامه ها می تواند 2 نماینده(یک خبرنگار و یک عکاس) و رسانه های صدا و سیما می توانند 3  نماینده خود را برای حضور در این نشست ها معرفی کنند.
 
مراسم افتتاحیه همایش بین المللی علم و فوتبال روز چهارشنبه 15 آبانماه از ساعت 17:30 الی 19:30 و مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال کشور روز پنجشنبه 16 آبانماه راس ساعت 10:00 با حضور رئیس فدراسیون جهانی، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولین فدراسیون ایران و دیگر میهمانان خارجی برگزار می شود.
 
همچنین کنفرانس مطبوعاتی  سپ بلاتر- رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا روز پنجشنبه 16 آبانماه از ساعت 12:00 الی 13:00 در هتل آزادی برگزار می شود. کنفرانس مطبوعاتی شیخ سلمان –رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بعدازظهر روز پنجشنبه 16 آبانماه از ساعت 17 الی 18 در هتل آزادی برگزار خواهد شد.
 
بدیهی است به درخواست هایی که پس از تاریخ فوق ارسال شود، ترتیب اثری داده نخواهد شد.
 

کد خبر 2163206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha