۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان در بهشهر برگزار شد

مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان در بهشهر برگزار شد

بهشهر - خبرگزاری مهر: مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان در منطقه نمونه گردشگری سرخو خلیل شهر بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول كميته برگزاري مسابقات دوچرخه سواري كوهستان مازندران پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مسابقات گفت: با حضور ورزشكاران دوچرخه سوار كشوري، مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه کوهستان در بهشهر برگزار شد.
 
امير وفايي نژاد افزود: شهرستان بهشهر  و منطقه نمونه گردشكري سرخو خليل شهر سال گذشته نيز ميزبان مسابقات دوچرخه سواري كشوري در دو رشته كراس و كوهستان بوده است كه خوشبختانه از ظرفيت بالايي برخوردار است.
 
وي اظهار داشت: امنيت در اين دوره از مسابقات از اهميت بالايي براي ما برخوردار است و ما نيز با تمام توان در اين زمينه با استقرار پزشك و آمبولانس اقدام كرده ايم.
 
وفايي نژاد خاطر نشان كرد: دانهيل از جمله رشته دوچرخه سواري در سرازير است  كه جاده ندارد و در طول جنگل به صورت انفرادي انجام شد و يك نوع پرش از ارتفاع و هنرنمايي با دوچرخه است.
 
مسئول كميته برگزاري مسابقات دوچرخه سواري كوهستان مازندران گفت: دوچرخه سواري كوهستان به كيلومتر نيست بلكه به تايم است و هر ورزشكاري كه در مدت كمتري مسير را طي كند شانس برنده شدن بيشتر دارد.
 
وفايي نژاد ادامه داد: در اين دوره از مسابقات دوچرخه كوهستان رشته دانهيل 30 ورزشكار مرد از سراسر كشور در سرخو به صورت انفرادي مسير 3 كيلومتر را ركاب زدند.
 
وي گفت: مسير در نظر گرفته شده سرازيري بود و كفي و سربالايي نداشت و ورزشكاران مي توانستند بين 2 تا 5 دقيقه مسير 3 كيلومتري را طي كنند و هر ورزشكاري كه مسير كوتاهتري طي كند برنده مسابقات است و به مسابقات بين المللي اعزام مي شود.
 
این مسابقات به همت فدراسيون دوچرخه سواري كشور و با همکاری و مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر خلیل شهر برگزار شد.
کد خبر 2163312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha