۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۹

جلسه نوبت عصر مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی صلاحیت سه وزیر باقیمانده از کابینه

جلسه نوبت عصر مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی صلاحیت سه وزیر باقیمانده از کابینه

 جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی به منظور ادامه بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی دولت  آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، دولت در هفته گذشته آقایان رضا فرجی دانا، رضا صالحی امیری و علی اصغر فانی به ترتیب به عنوان وزیران علوم تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش معرفی شدند که بررسی صلاحیت این سه وزیر در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گفت.

نمایندگان موافق و مخالف وزرای آموزش و پرورش و علوم در نوبت صبح مجلس سخنرانی کردند همچنین در ابتدای این جلسه حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی کشورمان به دفاع از سه وزیر پیشنهادی خود پرداخت و علی اصغر فانی نیز فرصت یافت تا پس از پایان سخنان موافقان و مخالفان به دفاع از برنامه های خود بپردازد.

قرار است در نوبت عصر جلسه علنی مجلس در ابتدا رضا فرجی دانا به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به دفاع از برنامه های خود پرداخته و پس از آن ابتدا موافقان و مخالفان صالحی امیری سخنرانی کرده و پس از آن وزیر پیشنهادی ورزش به دفاع از برنامه های خود بپردازد.

به گزارش مهر، پس از پایان سخنان موافقان و مخالفان و نیز دفاع وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، انتخاب هر سه وزیر پیشنهادی به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد؛ در صورتیکه این سه گزینه موفق به کسب رای اعتماد شوند، کابینه یازدهم تکمیل خواهد شد.

کد خبر 2163428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha