۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

یونسی:

توجه به ورزش جانبازان و معلولان الزامی است

توجه به ورزش جانبازان و معلولان الزامی است

ساری - خبرگزاری مهر: معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران توجه به ورزش جانبازان و معلولين را با نگاه عدالت اجتماعي از الزامات جدي جامعه بيان كرد و گفت: معلولين نياز به فرصت بيشتري براي شكوفايي دارند و اين فرصت را براي آنان بايد فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا يونسي رستمي بعد از ظهر یکشنبه در جلسه اي كه به منظور برنامه ريزي در خصوص  مراسم هفته بزرگداشت ورزش جانبازان و معلولين برگزار شد، هدف از اين نشست را توجه ويژه به ورزش جانبازان و معلولين و استفاده حداكثري از ورزش در جهت حفظ و ارتقاء نشاط اجتماعي اين عزيزان و پاسداشت اين هفته مهم دانستند.
 
يونسي با بيان اينكه قشر عزيز جانباز و معلول داراي اراده اي استوار و بي نظيرند و  با روحيات عالي قله هاي پيشرفت و ترقي را در بخش هاي مختلف اجتماعي مي پيمايند، ياد آور شد: نتايج مدال آوري اين قهرمانان و پهلوانان در عرصه ها و مقاطع مختلف مخصوصا در ميدان هاي جهاني و المپيك به نوعي حفظ حيثيت ملي است.
 
وي جانبازان و معلولين را الگوهاي بزرگي براي نسل هاي پس از خود دانست و با تاكيد بر ضرورت طرح اين انديشه ها در دانشگاه ها و مدارس، تصريح كرد:  زندگي جانبازان و همت والاي آنان بايد براي نسل جوان الگو سازي شود.
 
يونسي با اشاره به توانمندي مازندران در حوزه منابع انساني و ضرورت ارتقا زير ساختها و ساختارهاي ضروري توسعه استان، گفت: اين ملاحظات بايد در اتاق هاي فكر و پايان نامه هاي دانشجويي مورد تحقيق و تدقيق قرار گيرد.
 
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار بيان داشت: جانبازان و معلولين مازندراني تك چهره هاي هستند كه در جهان مي درخشند و مايه فخر و مباهات ما وعصاره همه فضيلت هاي مردم ما هستند.
 
يونسي افزود: بايد با برنامه يي هوشمندانه و اصولي در جهت بالفعل كردن اين توانمندي ها اقدام کرد.
 
وي به هفته ورزش جانبازان و معلولين اشاره كرد و بر نقش و حوزه فعاليت هر يك از دستگاه ها در جهت برگزاري مراسم اين هفته به نحو شايسته و مطلوب تاكيد كرد.
 
يونسي بررسي مشكلات جانبازان و استفاده از امكانات درون استاني براي برون رفت از آن را يك دستور كار محوري در اين حوزه دانست و  گفت: تعداد جانبازان و نيازمندي هاي قابل ترميم و امكانات دستگاه هاي اجرايي ذي مدخل در پاسخ گويي به اين نيازها شناسايي شود.
کد خبر 2163562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha