۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۰۶

پس از پیروزی برابر راه‌آهن؛

اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس بعد از صدرنشینی/ حمله هماهنگ به زمین تختی!

اظهار نظر بازیکنان پرسپولیس بعد از صدرنشینی/ حمله هماهنگ به زمین تختی!

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل راه آهن و صدرنشینی به اظهار نظر درباره این بازی پرداختند. نقطه مشترک صحبت همه سرخپوشان انتقاد شدید از کیفیت زمین ورزشگاه تختی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حقیقی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه آهن سورینت در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شرایط زمین واقعا خوب نبود. کل زمین تکه تکه بود و انگار چمن‌ها را از جای دیگر آورده بودند. این مسئله روی کیفیت بازی موثر بود.

وی درباره اینکه چمن تختی نسبت به هفته قبل ترمیم شده بوده است، گفت: قبلا دیگر وضعیت زمین چه بوده که حالا به این شکل درآمده است. واقعا نمی‌شود مسابقات لیگ برتر را روی این زمین برگزار کرد.

* نوری: برای رسیدن به صدر جدول زحمت کشیدیم
محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در بازی با راه آهن هم با انتقاد از زمین ورزشگاه تختی، خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم‌هایی که ادعای میزبانی دارند، اول از همه زمین چمن خود را مد نظر داشته باشند. چمن تختی واقعا تکه تکه بود.

وی درباره صدرنشینی پرسپولیس هم تاکید کرد: به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که بعد از 110 هفته به صدر جدول رفتیم. برای رسیدن به این هدف زحمت کشیدیم و واقعا کار کردیم. به نظرم حالا حفظ صدرنشینی از رسیدن به آن سخت‌تر است.

* صادقیان: کیفت چمن تختی از افتضاح هم بدتر است!
پیام صادقیان هم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل راه آهن گفت: راه آهن کاملا در زمین مسابقه جمع شده بود و با چند لایه دفاع می‌کرد ولی ما روی خلاقیت خلعتبری به گل رسیدیم و بعد از مدت‌ها به صدر جدول رفتیم. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در صدر جدول هم بمانیم.

وی هم کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی را اینگونه توصیف کرد: به نظرم این زمین واقعا افتضاح بود، یعنی از افتضاح هم بدتر! شاید از تلویزیون چمن خوب نشان داده شود ولی از نزدیک اصلا کیفیت ندارد و نمی‌شود روی آن بازی کرد.

* حسینی: تا حالا با پرسپولیس صدرنشین نبودم
سید جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس هم درباره بازی خاطرنشان کرد: بازی سختی بود و ما برای رسیدن به صدر جدول استرس زیادی داشتیم. با این حال نگه داشتن تیم در صدر جدول مهمتر است. من از سال گذشته که به پرسپولیس آمدم تا حالا صدرنشین نشده بودم.

* خلعتبری: ضربات کاشته را تمرین می‌کنم
محمدرضا خلعتبری زننده تنها گل دیدار پرسپولیس با راه آهن هم به خبرنگاران گفت: زمین تختی کیفیت لازم را نداشت ولی خوشحالم که موفق شدیم سه امتیاز را کسب کنیم. خدا را شکر شرایط پرسپولیس الان خوب است و امیدوارم که این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی درباره گلزنی‌اش هم تاکید کرد: من در تمرینات با علی دایی ضربات کاشته را کار می‌کنم. الان دو هفته است که روی ضربات کاشته به گل می‌رسیم. تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی هم این اتفاق رخ بدهد.

مهاجم پرسپولیس همچنین با حمایت از محمد رویانیان تصریح کرد: باید یک تشکر ویژه از محمد رویانیان داشته باشیم که شرایط را برای ما فراهم کرده است. به نظرم باید از او حمایت کرد. اگر هیات مدیره از رویانیان حمایت کند، او استعفا نمی‌دهد.

کد خبر 2163630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha