۶ آبان ۱۳۹۲، ۹:۴۷

پاسخ مبهم علی آبادی در گفتگو با مهر:

نمی دانم با رای نیاوردن صالحی امیری انتخابات کمیته برگزار می شود یا نه

نمی دانم با رای نیاوردن صالحی امیری انتخابات کمیته برگزار می شود یا نه

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به سرپرست وزارت ورزش و جوانان و با بیان اینکه امیدوارم وزیر پیشنهاد بعدی از نظر ارتباطات مانند صالحی امیری باشد، گفت: با این شرایط نمی‌دانم انتخابات کمیته در موعد مقرر تعیین شده برگزار می‌شود یا نه؛ هیات اجرایی باید در این مورد تصمیم بگیرد.

محمد علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اینکه مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد ندارد، اظهارداشت: به هر حال نظر مجلس محترم است اما فکر می‌کنم صالحی امیری طی مدتی که سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت، توانست ارتباطات خوبی با ورزشی‌ها برقرار کند اما در نهایت مجلسی‌ها تصمیم گیرنده بودند و اینگونه تصمیم گرفتند.

وی که از محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در لهستان با مهر صحبت می‌کرد، تصریح کرد: چون چند روزی در ایران نبودم از اوضاع خیلی خبر ندارم. قعطا اگر صالحی امیری از مجلس رای اعتماد می‌گرفت، اوضاع ورزش تا حدی سر و سامان پیدا می‌کرد اما حالا از اینکه شرایط چگونه می‌شود و چه کسی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی می‌کنند، خبری ندارم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: امیدوارم هر فرد دیگری که به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شود بتواند مانند صالحی امیری روابط خوبی با ورزشی‌ها برقرار کند. ویژگی صالحی امیری در این مورد بسیار مثبت بود. به هر حال ارتباطات خوب از ویژگی‌های سازنده برای ورزش خواهد بود.

"با توجه به شرایط فعلی آیا انتخابات کمیته ملی المپیک در موعد مقرر یعنی 25 آذرماه برگزار می‌شود"؟، علی‌آبادی در پاسخ به این پرسش گفت: نمی‌دانم؛ به هر حال بعد از نشست هفته گذشته با صالحی امیری و با مشورت وی تصمیم گرفتیم که در این تاریخ انتخابات برگزار شود اما حالا نمی‌دانم چه می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که "امکان دارد زمان انتخابات تغییر کند"؟، گفت: فکر نمی‌کنم؛ این تاریخ برای برگزاری انتخابات نهایی شد اما حالا نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. هیات اجرایی باید در این مورد تصمیم بگیرد. سه شنبه جلسه هیات اجرایی داریم. این موضوع را در این جلسه بررسی می‌کنیم. در نهایت هیات اجرایی تصمیم گیرنده خواهد بود.

کد خبر 2163663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha