۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

هاشمی‌طبا در گفتگو با مهر:

گزینه بعدی وزارت ورزش از مجلس رای می‌گیرد

گزینه بعدی وزارت ورزش از مجلس رای می‌گیرد

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی که از او به عنوان یکی از گزینه‌های معرفی به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان نام برده می‌شود با بیان اینکه هیچ پیشنهاد جدیدی به وی برای وزارت ورزش نشده است گفت: به نظرم با توجه به اینکه دو گزینه قبلی نتوانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند، گزینه سوم شانس زیادی برای گرفتن رای اعتماد از مجلس دارد.

مصطفی هاشمی طبا صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد رای اعتماد ندادن مجلس به سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: ما اصل اینکه مجلس باید به گزینه پیشنهادی رای اعتماد بدهد را قبول داریم و حالا فرقی ندارد این فرد چه کسی باشد چرا که باید این اتفاق رخ دهد. بنابرین اگر کسی در مجلس رای اعتماد را کسب نمی کند بار دیگر این نشان می دهد که کار جمهوری اسلامی براساس مردم سالاری و دموکراسی است.

وی در پاسخ به این پرسش که عدم رای اعتماد مجلس به صالحی امیری روی آینده ورزش تاثیر منفی نخواهد گذاشت گفت: نمی توانیم در این باره به صراحت صحبت کنیم که اگر ایشان رای می آورد خوب بود یا حالا چون رای نیاورده است وضعیت بد می شود چرا که ما از آینده خبر نداریم و مجموعه مجلس تعیین کننده سرنوشت وزارت ورزش است.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی در مورد بلاتکلیفی فدراسیون ها در زمان کوتاه تا بازی های آسیایی اینچئون گفت: اصرار من و جامعه ورزش دنیا این است که فدراسیون ها به صورت مستقل عمل کنند و خوشبختانه کم و بیش به این صورت حرکت کرده اند. وزارتخانه یک کاری را انجام می دهد که زیر نظر مجمع خود است و نمایندگان آن اداره کننده مجامع هستند.

مصطفی هاشمی طبا ادامه داد: آنچه که اخیرا مشاهده شده و جای خوشحالی دارد این است که اساسنامه به صورت مستقل درآمده و من فکر می کنم چندان جای نگرانی وجود ندارد چرا که خیلی زود کارها جمع و جور می شود و به قول معروف "تا سه نشه، بازی نشه". به نظر می رسد گزینه بعدی هر فردی باشد از مجلس رای اعتماد را کسب خواهد کرد.

هاشمی طبا با تاکید بر اینکه برای معرفی وی به مجلس هیچ پیشنهاد تازه ای صورت نگرفته است، گفت: بعد از اتفاقات اخیر هیچ صحبت و پیشنهاد جدیدی به بنده صورت نگرفته و هر چه بوده به گذشته برمی گردد که یک بار در این مورد صحبت هایی شده بود.

کد خبر 2163866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha