۶ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۴

شمشیزبازی قهرمانی کشور؛

مسابقات اسلحه اپه و سابر بانوان لغو شد

مسابقات اسلحه اپه و سابر بانوان لغو شد

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در دو اسلحه اپه و سابر بانوان لغو شد. این رقابت‌ها با تاخیر تقریبا یک ماهه، اوایل آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور از روز شنبه (چهارم آبان ماه) با برگزاری رقابت‌های اسلحه فلوره بانوان درسالن  شهید کلاهدوز تهران آغاز شد. قرار بود این مسابقات طی روزهای 7 و 8 آبان ماه با برگزاری رقابت‌های اسلحه اپه بانوان پیگیری شود و 10 و 11 آبان‌ماه نیز مسابقات اسلحه سابر بانوان برگزار شود.

این در حالی است که با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون شمشیربازی، برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در این دو اسلحه در زمان‌های مقرر لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

قرار است بعد از برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در هر سه اسلحه مردان، رقابت‌های بانوان در این دو اسلحه برگزار شود. بر این اساس این بخش از مسابقات بعد از ایام تاسوعا و عاشورا و در اوایل آذرماه برگزار خواهد شد.

طبق برنامه اعلام شده مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در بخش مردان طی روزهای 13 و 14 آبان ماه (اسلحه فلوره)، 16 و 17 آبان ماه (اسلحه سابر) و 19 و 20 آبان ماه (اسلحه اپه) پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 2163892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha