۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

مسئولان علوم پزشکی دانشگاه آزاد با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند

مسئولان علوم پزشکی دانشگاه آزاد با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند

سرپرست و مسئولان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده، باقر لاریجانی - قائم مقام ریاست دانشگاه در حوزه علوم پزشکی به همراه جمعی از مدیران و دست اندرکاران حوزه علوم پزشکی این دانشگاه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

میرزاده در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه حاصل زحمات حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی و سایر موسسان این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه آزاد، ادامه داد: به استناد تحقیقات موسسه اسکان حقوق بشر سازمان ملل، دانشگاه آزاد اسلامی سهم عمده ای در توسعه اقلیمها و سرزمینهای کشور و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران دارد.

میرزاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد دارای 86 واحد پزشکی، هزار و 798 عضو هیات علمی در حوزه پزشکی، 61 هزار دانشجوی پزشکی، 51 رشته دانشگاهی پزشکی، 11 بیمارستان فعال و حدود سه هزار تخت بیمارستانی در حال ساخت است، افزود: 44 درصد آموزش پزشکی کشور برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تأکید کرد: از هر کوششی که منجر به توسعه کیفی و در صورت لزوم توسعه کمی در حوزه علوم پزشکی شود، حمایت و پشتیبانی می کنم و در این مورد دکتر لاریجانی دارای اختیارات کافی است.

 

کد خبر 2164039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha