۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۲۴

اخبار کمیته امداد/

همایش روز ملی خانواده ویژه مددجویان کمیته امداد در بجنورد برگزار می شود

همایش روز ملی خانواده ویژه مددجویان کمیته امداد در بجنورد برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: برگزاری همایش روز ملی خانواده، ویژه مددجویان کمیته امداد در بجنورد، كارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي براي مددجویان اسفراینی و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز کمیته امداد خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدير امور فرهنگي كميته امداد خراسان شمالي از برگزاری همایش روز ملی خانواده ویژه مددجویان این نهاد با رويكرد فرهنگي ،آموزشي و با حضور150 زوج جوان در بجنورد خبر داد.

مجید الهی راد، هدف از برگزاري اين همايش را افزايش آگاهي هاي مورد نياز زوجين جوان در موضوع روابط آنها و تحكيم بنيان خانواده عنوان كرد و گفت: اين همايش با مشارکت دستگاههای استانی و با حضوراساتید خانواده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اينكه در اين همايش ازخانواده ها موفق تحت حمایت این نهاد تجليل مي شود افزود: رعایت آداب و اخلاق اسلامی، حضور مستمر و منظم در برنامه ها و فعالیتهای آموزش خانواده، تعیین حدأقل میزان مهریه و پیروی از سنت حسنه ائمه اطهار(ع) وهمچنين موفقيت در زمینه های تحصیلی، شغلی و توانمندسازی از جمله فاكتور هاي مهم در انتخاب خانواده موفق محسوب مي شود.

كارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي براي مددجویان اسفراینی

مدير كميته امداد شهرستان اسفراين  گفت: كارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ويژه 30 نفر از دانشجويان تحت حمايت كميته امداد اسفراين برگزارشد.

علي سخاوتي پور در اين دوره آموزشي به تبيين چگونگي مبارزه با آسيب هاي موجود در بين جامعه اشاره كرد و گرايش به معنويات و اجراي دستورات اسلام در خانواده و جامعه را از جمله راههاي مبارزه با آسيبهاي اجتماعي عنوان كرد.

وی ضرورت شناخت صحيح پديده آسيب‌ها، تجزيه و تحليل روند آنها و ارائه نسخه ‌هاي کاربردي لازم و عملياتي نمودن آن ها را  از جمله موضوعاتي عنوان كرد که مي‌ تواند در جهت مهار و کنترل آسيب ‌ها، راهگشا باشد.

در این کارگاه آموزشی موضوعاتي از قبيل خودشناسي، روابط دختر و پسر در اجتماع، اعتقادات و ارزشها برگزار شد.

كمك 70 ميليون ريالي به مدرسه استثنايي مانه و سملقان

مدير كميته امداد مانه و سملقان از كمك 70 ميليون ريالي اين نهاد با مشاركت خيرين به مدرسه استثنايي اين شهرستان خبر داد.

رحمت اله براتيان افزود: طي بازديد خيرين ازمدرسه استثنايي مانه سملقان، بيش از 60 ميليون ريال كمك نقدي وغير نقدي به دانش آموزان نيازمند اين مدرسه، اهدا شد.

وي همچنين از توزيع گوشت بين دانش آموزان نيازمند اين مدرسه خبر داد و افزود: یک راس گوسفند در اين مدرسه استثنائی به ارزش ریالی هفت میلیون و 500 هزار ریال قرباني وگوشت آن  بین دانش آموزان نیازمند توزيع شد.

کد خبر 2164527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha