ادامه درمان تروریستهای القاعده و ارتش آزاد در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی

ادامه درمان تروریستهای القاعده و ارتش آزاد در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی

رژیم اشغالگر قدس همچنان به درمان تروریستهای تکفیری برهم زننده امنیت و ثبات سوریه در بیمارستانهای خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا نوشت رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان به نقش آشکار خود در تشدید بحران سوریه و حمایت از تروریستها و کمک به آنها از طریق مداوای تروریستهای مجروح در بیمارستانهای خود و بازگرداندشان به سوریه ادامه می دهد تا بتوانند همچنان به جنایتهای خود علیه سوریها ادامه دهند.

این رسانه افزود با وجودی که اشغالگران قدس از افشای تعداد دقیق تروریستهایی که در بیمارستانهای آنها مداوا شده اند، خودداری می کنند، اما روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد برآوردها نشان می دهد که 800 نفر از این افراد از ابتدای بحران سوریه در بیمارستانهای اسرائیلی مداوا شده اند.

البته رسانه های رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن افکارعمومی از نقش خود در حمایت از تروریستها و تشدید بحران سوریه، از تروریستهای مجروح به عنوان کلی مجروحان سوری یاد می کنند و حتی ژست انسان دوستانه هم به خود می گیرند. این رسانه ها به دستورات حکومت اشغالگر و  ارتش آن برای سرپوش گذاشتن بر حمایت نظامی و مالی اشغالگران قدس از گروههای تروریستی مسلح در سوریه پایبند هستند.

تروریستهای مجروح از سوریه به سه بیمارستان نهاریا، زیف در صفد و بوریا در طبریا منتقل می شوند، اما برخی از تروریستها هم درمان اولیه را در بیمارستانهای میدانی ارتش رژیم صهیونیستی دریافت کرده اند.

روزنامه معاریو نوشته است بیمارستان زیف تاکنون، 145  تروریست را معالجه کرده است و همچنان  11 تروریست در این بیمارستان تحت درمان هستند .

سران رژیم صهیونیستی و حتی نظامیان این رژیم از هیچ کمکی به تروریستها در سوریه دریغ نمی کنند، زیرا می دانند آنها بزرگترین خدمت را به رژیم از طریق هدف قرار دادن سوریه  توانمندیها و برهم زدن امنیت آن انجام می دهند.

بر اساس بسیاری از گزارشهای رسانه های خارجی و اظهارات مقامات رژیم اشغالگر قدس، تروریستهایی که این رژیم با آنها همکاری و هماهنگی دارد، تروریستهای القاعده و جبهه النصره و آنچه به ارتش آزاد موسوم است، هستند که مرتکب بدترین و وحشیانه ترین جنایتها در سوریه به دستور آمریکا و اسرائیل و حمایت مالی، آموزشی و  تسلیحاتی غربی ها و رژیمهای عربی حاشیه خلیج فارس می شوند.
 

کد خبر 2164530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha