۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

ربیعی انتقاد کرد:

بی مهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نسبت به انجمن موسیقی/تغییر نام کنسرت به جُنگ شادی

بی مهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نسبت به انجمن موسیقی/تغییر نام کنسرت به جُنگ شادی

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس انجمن موسیقی استان مرکزی از بی مهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی انتقاد کرد و گفت: برگزاری کنسرت باید با نظارت انجمن موسیقی باشد اما تغییر نام کنسرت به جُنگ باعث شده که این کنسرت بدون نظارت انجمن باشد.

رضا ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مجوز برگزاری کنسرت از سوی دفتر موسیقی تهران برای موسسه راه زندگی صادر شده اما این تغییر نام کنسرت به جنگ باعث شده که انجمن هیچ نقشی در کنسرت نداشته باشد.

وی این تخلفها را ناشی از ضعف اداره ارشاد دانست و اظهارداشت: تنها دو موسسه در شهر اراک مجوز برگزاری کنسرت در شهر اراک را دارند و مابقی افراد تخصص لازم را ندارند ولی در حال حاضر خیلی از افراد و موسسات بدون دانش لازم اقدام به برگزاری کنسرت می کنند.

ربیعی ادامه داد: تا دو ماه گذشته واحد موسیقی زیرنظر انجمن موسیقی اداره می شد اما در حال حاضر این واحد زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است که این تفکیک ها باعث ناهماهنگی شده است.

رئیس انجمن موسیقی استان مرکزی اضافه کرد: در رونوشت نامه ای که برای انجمن موسیقی ارسال شده است نوشته شده برگزاری جنگ شادی همراه با تقلید صدا اما در بیلبوردها کنسرت تبیلغ می شود که یک تخلف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم برگزاری جلسه این ماه انجمن موسیقی خبر داد و گفت: جلسات ماهیانه انجمن که چهارشنبه های اول هر ماه برگزار می شد این ماه به دلیل در اختیار بودن سالن فرهنگسرا برای تئاتر برگزار نمی شود.

ربیعی اضافه کرد: همچنین طی دو ماهه صفر و محرم نیز این جلسات ماهیانه را نخواهیم داشت و پس از آن، انجمن اقدام به برگزاری جلسات ماهیانه با حضور اعضای انجمن می کند.

گفتنی است جنگ شادی با حضور شهرام شکوهی 7 و 8 آبان ماه در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می شود.

کد خبر 2164834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha