۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰

حسن آبادي در گفتگو با مهر:

اصلاح شيب خيابانها در مشهد ضروري است/ تحقق كاهش آب گرفتگي با بازسازي كانال ها

اصلاح شيب خيابانها در مشهد ضروري است/ تحقق كاهش آب گرفتگي با بازسازي كانال ها

مشهد - خبرگزاري مهر: سخنگوي معاونت فني و عمران شهرداري مشهد با اعلام اينكه نقشه برداري براي اصلاح شيب آسفالت خيابانها تمام شده است گفت: بازسازي كانال ها و اصلاح شيب آسفالت راهكارهاي كاهش آب گرفتگي در مشهد است.

 عليرضا حسن آبادي در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار كرد: با اصلاح كانال ها آبهاي سطحي ، احداث و بازسازي كال ها و مسيل ها  آب گرفتگي سطح خيابانها در مشهد از 400 نقطه به 40 نقطه كاهش يافته است.

 وي افزود: در سال 86 طي مطالعاتي 400 نقطه آبگرفتگي در مشهد شناسايي شد كه با برنامه ريزي در پايان سال 91 به 40 نقطه رسيد.

اهميت اصلاح شيب آسفالت را قبول داريم

سخنگوي معاونت فني و عمران شهرداري مشهد اهميت بازسازي مسيل ها در مشهد زماني مشخص مي شود كه بدانيد در هر ثانيه از جاري شدن يك و نيم ميليون ليتر از طريق اين كالها در شهر جلوگيري مي شود.

حسن آبادي در پاسخ به تاثيرگذاري اصلاح شيب خيابانها در كاهش آب گرفتگي بيان كرد: معاونت فني وعمران بحث شيب آسفالت را قبول دارد و براي نقشه برداري شيب آسفالت در مشهد قرارداد بسته شد كه به انجام رسيد.

اصلاح  شيب خيابانها كاري نيست كه يك شبه انجام شود

وي با تاكيد بر اينكه شيب نادرست خيابانها از دلايل آب گرفتگي محسوب مي شود ادامه داد: نقشه برداري ها تمام شده امااصلاح  شيب خيابانها كاري نيست كه يك شبه انجام شود.

وي به عنوان نمونه به اهميت بازسازي كانال قره خان اشاره كرد و گفت: در صورتي بازسازي اين كال در شهر مشهد آب گرفتگي خيابانهاي منتهي به حرم كاهش مي يابد.

کد خبر 2165016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha