۸ آبان ۱۳۹۲، ۸:۳۰

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با مهر:

سپاهان را شانسی نبردیم/ می‌خواهیم شگفتی ساز جام حذفی باشیم

سپاهان را شانسی نبردیم/ می‌خواهیم شگفتی ساز جام حذفی باشیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم سپاهان داشته، گفت: سپاهان را شانسی و روی اتفاق نبردیم و خوشحالم علاوه بر نتیجه، برابر حریفمان بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتیم.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر سپاهان در جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: فاصله فوتبال ما در لیگ‌های مختلف زیاد نیست. به عنوان مثال فاصله لیگ دسته اول با لیگ برتر آنقدرها زیاد نیست. ضمن اینکه همیشه تیم‌های دسته‌های پایین‌تر انگیزه بیشتری برای بازی در جام حذفی دارند. به هر حال ما برابر سپاهان بازی روان و با برنامه‌ای انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: ما از روی اتفاق و شانس سپاهان را نبردیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم. خوشحالی من از این است که علاوه بر نتیجه، روان بازی کردیم. چون شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و بازیکنان هم به خوبی برنامه‌هایمان را پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره رویارویی تیمش با گسترش فولاد تبریز در مرحله بعد جام حذفی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم در این مرحله هم پیروز شویم. در جام حذفی نتایجی رقم می‌خورد که غیر قابل باور است. ما می‌خواهیم شگفتی ساز باشیم. هر تیمی می‌تواند در جام حذفی خودش را به عنوان شگفتی ساز معرفی کند.

قاسمپور در پایان گفت: شاید تیم ما در لیگ دسته اول نتایج خیلی خوبی نگرفته باشد، ولی روند رو به رشدی داریم. صنعت نفت دورنمای خوبی دارد. برای موفقیت هم باید هواداران صبورتر باشند تا با آرامش به کارمان ادامه بدهیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز سه‌شنبه با پیروزی برابر سپاهان، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

کد خبر 2165346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha