۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

لایق در گفتگو با مهر:

قانون منع استفاده از ملی‌پوشان پا برجاست/ احترام به اساسنامه لیگ کشتی

قانون منع استفاده از ملی‌پوشان پا برجاست/ احترام به اساسنامه لیگ کشتی

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص شایعه حضور ملی پوشان در لیگ برتر گفت: این مساله صحت ندارد و طبق اساسنامه لیگ، قانون منع استفاده از ملی پوشان همچنان پابرجاست.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برخی شایعات در خصوص تغییر اساسنامه لیگ و حضور ملی‌پوشان در این پیکارها ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طبق آخرین اعلام حوزه مدیریت تیم‌های ملی و همچنین اساسنامه لیگ برتر، ملی پوشان کشتی حق حضور در رقابتهای لیگ برتر را ندارند و تاکنون هیچ بحثی در این خصوص مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: به عنوان یکی از مربیان تیم ملی که این قانون شامل حال من و همکاران نیز می شود به این مساله احترام می‌گذاریم و مطمئنا به دنبال آن هستیم که رقابتهای لیگ برتر کشتی دقیقا طبق اساسنامه مصوبه فدراسیون برنامه‌ریزی و اجرا شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه با رد خبر توافق شفاهی برخی از ملی‌پوشان در این خصوص گفت: هیچ بحث و توافقی بین ملی پوشان و تیم‌های لیگ برتری مطرح نشده و من به جرات اعلام می‌کنم تمامی ملی‌پوشان با احترام بر قانون منع حضور در لیگ، فقط به تمرینات آماده‌سازی و برنامه‌های تیم ملی در رقابتهای آتی می‌اندیشند.

 

کد خبر 2165876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha