۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

حسینی عنوان کرد:

109 روستای استان بوشهر گازدار شدند/ گازرسانی به 50 روستای در دست اجراست

109 روستای استان بوشهر گازدار شدند/ گازرسانی به 50 روستای در دست اجراست

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه تا کنون 109 روستای استان بوشهر گازدار شده است، گفت: گازرسانی به 50 روستای استان بوشهر در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس حسینی صبح پنجشبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف گازرسانی، اظهار داشت: بالغ بر 523 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در دست اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه خاطرشان ساخت: از این میزان شبکه‌گذاری، 377 کیلومتر در شهرها و 146 کیلومتر نیز در روستاهای دشتستان اجرا شده است که با تحقق این امر پنج شهر و 13 روستای این شهرستان دشتستان از گاز طبیعی بهره مند شده است.

گازرسانی به 80 درصد جمعیت شهری شهرستان دشتستان

وی ادامه داد: شهرهای برازجان، آبپخش دالکی، سعدآباد، شبانکاره و روستاهای دهقاید، خوشاب، زیارت، عیسوند، چهاربرج، بویری ، درودگاه، گزبلند، کلل، چاه خانی، چاه عربی، خوش مکان و میان دشت در این طرح گازدار می شوند.

حسینی تصریح کرد: با گازدار شدن این تعداد شهر و روستا بالغ بر 80 درصد از جمعیت شهری و 30 درصد از جمعیت روستایی دشتستان از گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان قریب به دو هزار و100 انشعاب نیز نصب شده است، بیان داشت: در آینده نزدیک عملیات گازرسانی در دشتستان توسعه بیشتری خواهد یافت.

50 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز قرار می‌گیرد

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ارتباط با گازرسانی به دیگر روستاهای استان بوشهر نیز گفت: هم اکنون گازرسانی به 50 روستای استان بوشهر در دست اجراست که با گازرسانی به این روستاها زمینه بهره مندی11هزار و 994 خانوار از نعمت گاز فراهم می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: خلیفه‌ای، اخند، مغدان، سیاه مکان، بنه اسماعیل ، چارک، چاه مبارک و .... از جمله این روستاها است و با گازدارشدن این روستاها، بالغ بر 50 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز قرار می‌گیرد.

حسینی در همین ارتباط افزود: تا کنون 109 روستای استان بوشهر گازدار شده است که با اتمام گازرسانی به روستاهای در دست اجرا، این میزان به 159 روستا افزایش می یابد.

عملیات گازرسانی به 54 روستای دیگر در مرحله مطالعه و طراحی است

وی اظهار داشت: هم اکنون نیز عملیات گازرسانی به 54 روستای دیگر در مرحله مطالعه و طراحی است که پس از اتمام، عملیات گازرسانی به آنها آغاز می شود.

حسینی ادامه داد: گازرسانی به شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان با تلاش شرکت گاز استان بوشهر در دست اجرا است و به منظور گازرسانی به این شهر بالغ بر 66  کیلومتر شبکه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: در طرح گازرسانی به وحدتیه، روستای سرقنات نیز از نعمت گاز برخوردار می شود و با گازرسانی به شهر وحدتیه زمینه بهره مندی قریب به سه‌هزار خانوار از گاز طبیعی فراهم می‌شود.

حسینی در خاتمه تصریح کرد: گازرسانی به شهر وحدتیه از پروژه‌های هفته دولت هست که تا کنون هفت‌هزار متر شبکه پلی اتیلن در این شهر اجرا شده است.

کد خبر 2166351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha