۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

گوچی بعد از نخستین گل برای لیژ:

از تساوی ناراحتم اما برای خودم خوشحالم/ تیم حریف را دست کم گرفتیم

از تساوی ناراحتم اما برای خودم خوشحالم/ تیم حریف را دست کم گرفتیم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال استاندار لیژ بعد از 4 ماه فرصت حضور در ترکیب اصلی این تیم بلژیکی را پیدا کرد. او از این فرصت هم به بهترین نحو استفاده کرد و نخستین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندارد لیژ پنجشنبه شب در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول بلژیک با تساوی 2 بر 2 مقابل تیم قعر نشین واسلند بورن متوقف شد اما خبر خوب برای گوچی این است که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دقیقه 15 نیز نخستین گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

رضا قوچان‌نژاد در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم اما امروز راحت دو امتیاز را از دست دادیم. به اندازه کافی موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال استاندارد لیژ در ادامه افزود: در مقاطعی از بازی فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم اما بعد از اینکه یک بر صفر و 2 بر یک پیش افتادیم، حریف را دست کم گرفتیم و همین باعث شد دو بار گل تساوی را دریافت کنیم. 

قوچان نژاد بعد از غیبتی طولانی از اینکه با گل به ترکیب اصلی استاندارد لیژ بازگشته خوشحال است. او می‌گوید: برای تیم نتیجه خوبی نبود اما برای من که در این بازی گل زدم، شب بسیار خوبی بود. بعد از 4 ماه بار دیگر با تصمیم سرمربی تیم در ترکیب اصلی قرار گرفتم و این اولین دقایقی بود که در لیگ بلژیک بازی می‌کردم. البته پیش از این در رقابتهای لیگ اروپا بازی کرده بودم.

کد خبر 2166659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha