۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵

حواشی دیدار پرسپولیس - الوند همدان؛

شعار علیه نکونام و مجیدی و حضور مهدوی‌کیا مقابل پرسپولیس

شعار علیه نکونام و مجیدی و حضور مهدوی‌کیا مقابل پرسپولیس

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه برگزاری دیدار این تیم با الوند همدان ضمن سر دادن شعارهایی علیه فرهاد مجیدی و جواد نکونام، سرمربی تیم خود را به تشویق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و الوند همدان از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:40 دقیقه عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند که حواشی این مسابقه را در زیر می‌خوانید:

* در این بازی علی دایی تیمش را با ترکیبی متفاوت به میدان فرستاد تا بالاخره نیلسون نیمکت نشین شده و فرصت بازی به علیرضا حقیقی دروازه‌بان این تیم داده شود. همچنین نیمکت نشینی سیدمهدی سیدصالحی، محسن بنگر، محمد نوری و هادی نوروزی هم از نکات جالب توجه این بازی بود.

* در ترکیب اصلی تیم الوند همدان مصطفی مهدوی‌کیا خواهر زاده مهدی مهدوی‌کیا حضور داشت که پیشینه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد. ضمن اینکه هادی زرین ساعد دروازه‌بان و مجتبی انصافی مدافع این تیم همدانی هم سابقه بازی در تیم استقلال تهران را دارا هستند.

* در فهرست نفرات تیم الوند همدان نام حسین کاظمی دیده می‌شد که باعث شد بسیاری از خبرنگاران فکر کنند هافبک پیشین تیم استقلال در ترکیب این تیم همدانی به میدان می‌رود اما با ورود بازیکنان به زمین مشخص شد، تنها شباهت اسمی بین بازیکن الوند همدان و بازیکن پیشین استقلال وجود دارد.

* کمتر از 5 هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمدند که در ابتدای بازی به شدت علی دایی و بازیکنان پرسپولیس را تشویق کرده و از آنان خواستار پیروزی مقابل الوند همدان شدند.

* 30 تن از هواداران الوند همدان در جایگاه استقلالی‌ها نشسته و تیم شهر خود را تشویق می‌کردند.

* پیش از آغاز مسابقه علی دایی به سمت نیمکت تیم الوند همدان رفت و با کادر فنی این تیم خوش و بش کرد. این مربی پس از دو بازی محرومیت، بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشت.

* هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی بازیکن استقلال که به تازگی با پیراهن این تیم خداحافظی کرده و جواد نکونام شعار دادند.

* پس از اولین گل پرسپولیس در مقابل الوند همدان، بازیکنان این تیم به سمت دایی رفته و او را در آغوش گرفتند. هواداران پرسپولیس هم پس از این گل، به شدت علی دایی را تشویق کردند.

* در اواسط نیمه نخست برخوردی محمدرضا خلعتبری درحالی به توپ ضربه زد که هادی زرین ساعد دروازه‌بان الوند همدان آن را در اختیار گرفته بود که مهاجم پرسپولیس بلافاصله از دروازه‌بان حریف عذرخواهی کرد.

کد خبر 2166917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha