۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۲۸

فیرات:

استقلال را آنالیز کردیم/ تا امروز روند خوبی را داشتیم

 استقلال را آنالیز کردیم/ تا امروز روند خوبی را داشتیم

کرج-خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ما تا به امروز روند خوبی را داشتیم و بازیکنان انتظارات من را بر آورده کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا مثل همه دیدارهای ماست و ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت وبازی تماشاگر پسندی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: ما تا به امروز روند خوبی را داشتیم و بازیکنان انتظارات من را بر آورده کردند و خیلی خوشحالم روز به روز روند ما بهتر می شود و باید ادامه داشته باشد.

فیرات در خصوص خط حمله تیم خود گفت:خط حمله خوبی داریم و اگرتجربه بازیکنان ما بیشتر بود می توانستیم در بازی های لیگ برتر گل های بیشتری بزنیم.

مربی سایپا در خصوص استقلال گفت: این تیم را آنالیز کردم و این تیم خیلی از نفرات اصلی خود را در اختیار ندارد ولی استقلال باشگاه بزرگی است و باید باهوش باشیم تا پیروز میدان باشیم.

سرمربی سایپای البرز درباره فصل نقل و انتقالات یادآور شد:برای نیم فصل قصد خرید بازیکن جدید داریم ولی هدف اصلی من این است بازیکنان حال حاضر تیم به شرایط ایده آل برسند.

 

 

کد خبر 2167219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha