۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

صالح:

استقلال چند بازیکن اصلی خود را برای بازی فردا دراختیار ندارد/ سایپا تیم جوان و خوبی است

استقلال چند بازیکن اصلی خود را برای بازی فردا دراختیار ندارد/ سایپا تیم جوان و خوبی است

کرج-خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار مقابل سایپای البرز گفت: ما در شرایط خوبی قرار نداریم و چند بازیکن اصلی خود را برای بازی فردا مقابل سایپا در اختیار نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر،مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپای البرز گفت:خیلی خوشحال هستم این اتفاق مهم رخ داد و قرار شد بازی های استقلال و پرسپولیس در کرج برگزار شود و این حق همه تیم ها است که از حق میزبانی خود استفاده کنند واستان البرز می تواند برای بازی فردا میزبان خوبی باشد.

وی ادامه داد: ما در شرایط خوبی قرار نداریم و چند بازیکن اصلی خود را برای بازی فردا در اختیار نداریم ولی استقلال تیم بزرگی است و برای سه امتیاز به میدان می رویم.

صالح یاداور شد:سایپا تیم جوانی است و آقای فیرات تیم آماده ای را روانه لیگ برتر کرده و این تیم در این فصل می تواند به هدف خود برسد.

مربی استقلال در خصوص مشکلات این روز های استقلال گفت: ما در این روزها با مشکلات فراوانی مواجع هستیم خداحافظی فرهاد مجیدی از یک طرف و مصدوم و محرومان ما از طرفی از جمله این مشکلات است.

وی گفت: ما عمران زاده، سیاوش اکبرپور، بیگ زاده، خسرو حیدری، تیموریان، نکونام، قاضی و برهانی را در اختیار نداریم و باید به دیگر بازیکنان تیم اعتماد کنیم.

صالح ادامه داد: در 20 اردیبهشت لیگ فصل گذشته به پایان رسید و ما در آسیا بودیم و از طرفی دیگر تیم ملی سه بازیکن حساس در پیش داشت و 6 بازیکن ما به تیم ملی پیوستند در شرایطی که همه تیم ها خود را برای فصل جدید آماده می کردند ما بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و به خاطر همین موضوع است که اصلی ترین بازیکنان ما با مصدومیت مواجه شدند و امیدوارم برای ادامه فصل این نفرات هز چه زودتر به تیم اضافه شوند.

صالح در پایان گفت: ما لیست مورد نظر خود را برای نیم فصل آماده کردیم و اگر شرایط بودجه باشگاه اجازه بدهد چند بازیکن را به تیم اضافه خواهیم کرد.

کد خبر 2167316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha