۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹

خوش اندام در گفتگو با مهر:

کرمانشاه توانایی میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی جهان را دارد

کرمانشاه توانایی میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی جهان را دارد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس هیات ورزش های باستانی کرمانشاه گفت: در صورت ورود حامیان مالی و اسپانسرها، کرمانشاه این توانایی را دارد که رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی جهان را با شایستگی میزبانی کند.

محمد خوش اندام در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسابقات کشتی پهلوانی جهان اظهار داشت: این مسابقات اولین دوره برگزاری آن بود که روز گذشته در خرم آباد و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید، رقابت هایی که کرمانشاه نیز توانایی برگزاری آن را داشت.

وی افزود: در صورتی که اسپانسری وجود داشته باشد از برگزاری این مسابقات در سال های آینده و به میزبانی کرمانشاه استقبال خواهیم کرد چرا که ظرفیت های بالایی برای برگزاری چنین رقابت های مهمی با توجه به دراختیار داشتن سالن های بزرگ داریم.

خوش اندام افزود: سالن امام (ره) و شهید بهشتی دو سالن سرپوشیده و استانداردی هستند که توانایی برگزاری چنین مسابقات مهمی را دارند.

وی همچنین به عدم حضور ورزشکاری از کرمانشاه در رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: چند نفر از کشتی گیران ما در مرحله انتخابی این رقابت ها حضور یافتند اما متاسفانه جواز حضور در دور نهایی این مسابقات را کسب نکردند.

رئیس هیات ورزش های باستانی کرمانشاه در پایان از سطح بالای اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جهان در لرستان خبر داد و گفت: با توجه به جوایز نقدی مناسبی که برای ان دوره از رقابت ها درنظر گرفته شده بود تیم های خارجی با نفرات اصلی خود در این مسابقات شرکت کرده بودند.

گفتنی است، مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان جام جهان پهلوان تختی با حضور 37 کشتی گیر از 25 کشور جهان طی دو روز در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد و تیم کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت.

کد خبر 2167321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha