۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

انگین فیرات:

مقابل استقلال قایم نخواهیم شد/ غیبت نکونام و آندو هزار سوال ایجاد می‌کند!

مقابل استقلال قایم نخواهیم شد/ غیبت نکونام و آندو هزار سوال ایجاد می‌کند!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم و در این راه مقابل استقلال قایم نخواهیم شد و برای ارائه فوتبالی هجومی به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر استقلال که بعدازظهر امروز در سالن همایش‌های هیات فوتبال استان البرز برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: این دیدار مثل بقیه بازیهاست. اول فصل برای خودمان اهدافی انتخاب کرده بودیم که چه بیرون و چه داخل خانه باشیم و هر حریفی که برابرمان باشد می‌خواهیم یک فوتبال هجومی بازی کنیم. ما برابر هیچ حریفی پنهان نمی‌شویم. وقتی بازی‌های ما را نگاه کنید می بینید کارهایی را که می‌خواستیم انجام دادیم اما در چند مورد به نتایجی که می خواستیم نرسیدیم.

وی افزود: ما برابر استقلال قایم نمی‌شویم و سعی می کنیم یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند برگزار کنیم. می دانیم که حریف ما قهرمان ایران بوده و به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کرده است. به همین خاطر برای این بازی برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته ایم. مطمئنم که فردا یک بازی زیبا را تماشا خواهید کرد.

فیرات ادامه داد: من بازیکنان با استعدادی دارم که از آنها انتظارات خاصی را دارم. ما الان داریم جواب ریسک هایی را که کردیم می دهیم. همه دنبال نتیجه هستند اما چیزی که من را خوشحال می کند فوتبالی است که بازی می کنیم. فوتبالی که در نشست خبری ها هم به تیم ما احترام می گذارند. این برای ما قابل احترام است و قطعا تا پایان فصل همین فوتبال را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دیدار تیمش برابر سپاهان که موقعیت های زیادی داشتند اما به گل نرسیدند گفت: ما سپاهان را خوب آنالیز کرده بودیم و شاید یکی از تیم‌هایی بودیم که بیشترین موقعیت را برابر سپاهان ایجاد کرده بود. اما اینکه نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم به جوانی و کم تجربگی بازیکنان ما برمی گردد که باید نقاط ضعف شان را برطرف کنند و بهتر شوند. شاید دیدار با استقلال هم مثل دیدار با سپاهان شود. بازیکنان ما خوب خلق موقعیت می کنند اما ممکن است به گل نرسند ولی اگر روزی این موقعیت ها به گل تبدیل شود آن موقع روز خوب سایپا خواهد بود.

فیرات با اشاره به رسیدن فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر در مورد جذب بازیکنان توسط سایپا گفت: من منتظر می مانم تا بازیکنانم با صبر و حوصله به جایی که می خواهم برسند. ضمن اینکه نقل و انتقالات در نیم فصل سخت است و کار آسانی نیست. باید بازیکنانی را بگیریم که خوب باشند اما در نیم فصل معمولا بازیکنان خوب خیلی زیاد نیستند. برای آوردن بازیکنان خارجی هم کار آسانی نداریم. اگر بازیکن خارجی بگیریم هفته چهار تا پنجم نیم فصل دوم به شرایط بازی می رسد که این کار را سخت می کند. البته می خواهیم بازیکن بگیریم ولی هنوز به تصمیم نهایی نرسیده ایم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به شرایط فنی تیم استقلال گفت: بازی آنها برابر مس را در ورزشگاه دیدم. به نظرم غیبت تیموریان و نکونام کار ما را سخت تر کرده است. اگر آنها بودند ما می دانستیم که روش بازی استقلال چگونه است و چطور می شود با آنها بازی کرد اما حالا هزار سوال در ذهن ما ایجاد می شود که اینها با چه برنامه ای می خواهند بازی کنند. بااین حال ما برای ارائه یک بازی خوب به میدان خواهیم رفت.

فیرات در مورد نقاط ضعف تیم فوتبال استقلال گفت: هر تیمی برای خودش نقاط ضعفی دارد. ما باید این نقاط را پیدا کنیم و روی آن برنامه ریزی کنیم. مهم نیست که حریف ما چه تیمی باشد. مهم این است که ما برای پیروزی به میدان می رویم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این کار را انجام دهیم.

کد خبر 2167384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha