۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

موحدی کرمانی:

دستگاه دیپلماسی برای رفع تحریم‌ها التماس نکند/ نقش خواص در پیدایش فتنه

دستگاه دیپلماسی برای رفع تحریم‌ها التماس نکند/ نقش خواص در پیدایش فتنه

امام جمعه موقت تهران گفت: دستگاه دیپلماسی برای رفع تحریم‌ها التماس نکند چراکه موضع ما قدرت است و در برابر ظالمانی که به ما ظلم کردند باید مقتدرانه بایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، ظهر شنبه در همایش نقش خواص در پیدایش قیام عاشورا درمدرسه علمیه سلیمانیه در مشهد اظهار کرد: کسانی که مانند وزیر امور خارجه و سایرین مذاکرات دیپلماسی دارند، باید بدانند که قدرت ایران زیاد است و سال‌ها است که  پشت آمریکا را می‌لرزاند ومنطق شان را برمبنای آن بگذارند.

وی افزود: آمریکا مدتها است که برای مذاکره با ایران التماس می‌کند و دستگاه دیپلماسی نباید یک کلمه هم از موضع ضعف سخن بگوید.

موضع ما قدرت است

آیت الله موحدی کرمانی عنوان کرد: دستگاه دیپلماسی برای رفع تحریم‌ها التماس نکند چرا که موضع ما قدرت است و در برابر ظالمانی که به ما  ظلم کردند باید مقتدرانه بایستیم. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی می گوید که تحریم‌ها بر روی ملت ایران اثر گذاشته است که دستگاه دیپلماسی باید با اقتدارمشت بر دهان آنها کوبیده و نشان دهند که تحریم‌ها بر روی ما هیچ تاثیری نگذاشته است.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ما  الهام گرفته از نهضت حسینی است و درس مهم امام حسین(ع) و عاشورا این بوده که باطل هر قدری هم که کثیر باشد در برابر حق قلیل است. 

آیت الله موحدی کرمانی اظهار کرد: خواص در پیدایش فتنه نقش دارند ولی می توانند با اعمال صحیح خود فتنه را محو کنند چرا که مرجعیتی برای مردم محسوب می‌شوند.

وهابی ها و تبعیت کور کورانه

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: در زمان امام حسین(ع) علمای خود فروخته‌ای بودند که دشمن روی جایگاه آنها  حساب باز کرده بود و از طریق تهدید و تطمیع مردم را گمراه کرده بودند.

وی با بیان اینکه امروز وهابی‌ها و تکفیری‌هایی را می‌بینیم که از بدبختی انتحار کرده و خودشان را می کشند افزود: آنها فکر می کنندکه با از بین بردن شیعیان به بهشت می‌روند که این همان تبعیت کورکورانه ای است که افراد را به بدبختی می‌کشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: درس امام حسین(ع) به تاریخ و به‌ ویژه ما که پیروانشان هستیم این است که در برابر باطل هرچند تعدادشان زیاد است باید اقتدار داشت و باطل در برابر حق قلیل است.

کد خبر 2167406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha