۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵

بیانیه جمعيت دانشگاهي استان مرکزي/

تقارن 13 آبان با ماه پیروزی خون بر شمشیر/ عزت خود را در مقابل غرب زیر پا نمی گذاریم

تقارن 13 آبان با ماه پیروزی خون بر شمشیر/ عزت خود را در مقابل غرب زیر پا نمی گذاریم

اراک - خبرگزاری مهر: تقارن 13 آبان امسال با ماه پیروزی خون بر شمشیر همراه با فریاد هيهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند خورده و به دنیا نشان خواهد داد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی غرب حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه 2013 نفر  از جمعيت دانشگاهي استان مرکزي آمده است: انقلاب شکوهمند ايران اسلامي، از همان آغاز با نگاه حکيمانه حضرت امام خميني(ره)، خود را محدود به زمان و مکان ندانسته و همواره به دنبال هدف متعالي تشکيل جبهه مستضعفين عالم در مقابل نظام ظالمانه استکباري بوده است.

همين نگاه عميق امام راحل(ره)  است که در دوران 35 ساله انقلاب اسلامی ایران ،‌ الهام بخش عدالت خواهان و آزادگان جهان می باشد تا آن جا که به برکت اين نهضت، شکل گيري بيداري اسلامي در جهان اسلام را مشاهده مي کنيم و با جرأت مي توان گفت «صدور انقلاب» بالاترين دستاورد اين نهضت مي باشد.

انقلابي که تأکيدش بر زير بار ظلم نرفتن و به کسي ظلم نکردن و حرکت در راستاي فطرت و هدايت الهي است. پرواضح است که اين گفتمان جديد توسط مستکبرين، مورد حمله همه‌جانبه قرار گرفته و انقلاب هزينه‌هاي زيادي براي حفظ آن پرداخته است.

مردم مسلمان ايران اثبات کرده‌اند که در راه مبارزه با ظلم و حفظ انقلاب تا آ‌خر ايستاده‌اند

جنگ تحميلي، شهادت بيش از 200 هزار نفر، جنايت‌هاي منافقين ، 17 هزار شهداي ترور، تحريم‌ها، ايجاد توطئه‌هاي مختلف براي براندازي مانند فتنه78و 88، صدور قطعنامه‌هاي پي در پي و ... همه و همه هزينه‌هايي است که انقلاب اسلامي پرداخته تا اين اصل بماند و مردم مسلمان ايران اثبات کرده‌اند که در راه مبارزه با ظلم و حفظ انقلاب تا آ‌خر ايستاده‌اند.

تقارن 13 آبان امسال با ماه پیروزی خون بر شمشیر همراه با فریاد هيهات منا الذله ملت  ایران با حماسه عاشورا پیوند خورده و به دنیا نشان خواهد داد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد و انشاء الله تابلوي زيبايي از استکبار ستيزي منبعث از سيره سيدالشهدا(ع) ، عاشورايي را تداعي خواهيم نمود.

 

سيزده آبان روز بيداري ملت ايران است

سيزده آبان روزي است که حضرت روح الله فرياد استقلال خواهي ملت ايران را به گوش جهانيان رساند. سيزده آبان روز بيداري ملت ايران است. سيزده آبان روزي ست که ابهت پوشالي آمريکا به دست دانشجويان پيرو خط امام در انظار جهانيان شکسته شد.سيزده آبان روز آزادگان جهان است. روز مبارزه با استکبار. خواه استکبار خارجي و خواه استکبار داخلي.

ما جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه هاي استان مرکزي ضمن دعوت از جمعيت دانشگاهي آزاده ايران زمين و آزادگان دنيا براي هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم يوم الله 13آبان نکاتي را به عرض ملت ايران و نخبگان دانشگاهي مي رسانیم:

آمريکاي جهانخوار ، زياده خواهي ست که جز به تصرف و سلطه بر تمام دنيا راضي نخواهد شد و براي ملت آزاده اي چون ايران و تمام آزادگان راهي جز مبارزه نيست.

راي اولين بار در دنيا پرچم آمريکا نماد استکبار و استعمار و استثمار ،پس از تسخير سفارت امريکا که به حق لانه جاسوسي نام گرفت به آتش کشيده شد و اين بغض گلو گير دنيا در 13 آبان 58 سر باز کرد.حال بماند که برخي مبارزان آن انقلاب دوم به صف توابين و نادمين انقلاب پیوسته اند و خواستار وا دادگي در عرصه سياست خارجي از دوران اصلاحات تاکنون به بهانه ديپلماسي و بهبود روابط با غرب هستند.

 اختلاف ايران و آمريکا بر پايه ايدئولوژي است

 اختلاف ايران و آمريکا بر پايه ايدئولوژي است زیرا در جهان بيني اسلام پذيرش سلطه و برقراري رابطه سلطه جويانه پذيرفته نيست و روشن است مادام که آمريکا دست از خوي استکباري و ادبيات زورگويانه بر ندارد خواه سياست کاخ سفيد جنگ طلبي باشد و خواه تغيير _ رابطه ما  و امريکا کماکان رابطه گرگ و ميش خواهد ماند و ما به ديپلماسي آمريکايي با ديد سوء ظن مي نگريم.

 

به گفته حضرت امام (ره) آخرين نبرد ما با آمريکا نبرد با اسلام آمريکايي ست و امروزه متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از وادادگان و شیفتگان شیطان بزرگ با قرار دادن قرآنها بر سر نیزه ها می کوشند تا از جهل جاهلان و جاهلیت مغرضان ولایت فقیه سوء استفاده نموده و حکمیتی دیگر را بر امت اسلامی تحمیل نمایند.

«نرمش قهرمانانه» و به کار گيري هنر ديپلماسي در خدمت و پاسداري از فضيلتها

«نرمش قهرمانانه» و به کار گيري هنر ديپلماسي در خدمت و پاسداري از فضيلت ها و ارزش هاي انقلاب در صحنه بين الملل از سوي رهبر فرزانه انقلاب خواستي مبارک است که بروز نشانه هاي اختلاف بين آمريکا و رژيم صهوينيستي و انشاءاله  فتح الفتوح آن تزلزل هرچه بيشتر در سنگرهاي کفر و استکبار خواهد بود!

 امروز آمریکا پس از شکستهای پی در پی در صحنه های مختلف نظامی ، اطلاعاتی و فرهنگی و شکسته شدن هیمنه پوشالی اش به ویژه در منطقه غرب آسیا در پی آن است که با فرار از این لبه پرتگاه ، با نیرنگ مذاکره برای خود آبرو دست و پا کند. و آمریکا " مذاکره را برای مذاکره " می خواهد و نه برای حل و فصل اختلافات فی مابین  و این امر را رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر خوش بین نبودن در مذاکره با آمریکا بارها هشدار داده اند.

 حادثه تروریستی حمله به پاسگاه مرزی سراوان

 حادثه تروریستی حمله به پاسگاه مرزی سراوان درحالی اتفاق افتاد که ایران در برهه حساسی از مذاکرات هسته ای بر سر منافع حقه ملت در یک جنگ دیپلماتیک با قدرت های جهانی است. امروز نیز ناامنی در کشور و مرزهای ایران اسلامی می تواند تحریک گروه های دست نشانده تروریستی برای اجرای نقشه های شوم برخی کشورهای قدرت طلب باشد.

از همین رو جمعیت دانشگاهی استان مرکزی ضمن محکومیت این عمل بزدلانه تروریستی، به دشمنانی که سودای ناامنی ایران اسلامی را در سر دارند هشدار می دهد که نظام اسلامی با اقتدار پاسخ این گونه حملات را خواهد داد، وما دانشگاهیان با تمام توان از امنیت و آرامش این مملکت دفاع نموده و همه ما بر سر پیمان خود با امام امت مردانه ایستاده ایم و اگر روزی لازم باشد،کلاسهای درس را رها کرده و به مرزها خواهیم شتافت، که ما فرزندان محرمیم و شهادت اوج افتخار ما است.

دوران محنت و افول غرب و در رأس آن آمريکاي جنايت کار فرا خواهد رسید و چیزی جز سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی نخواهد بود.  و دوران حکومت صالحان و  مستضعفان بر عالم نيز نزديک است.

در پايان ما به عنوان جمعي از دانشگاهيان دانشگاه هاي استان مرکزي ضمن اعلام مواضع خود پيرامون عدم رابطه با آمريکای جنایتکار و ايستادگي بر آرمانهاي اصيل انقلاب ، تداوم خط امام راحل(ره)  را در خط رهبري معظم انقلاب (ادام الله ظله الشريف) مي دانيم.

کد خبر 2167446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha