۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

وزیر پیشنهادی ورزش چهارشنبه به مجلس معرفی می‌شود/ بررسی گزینه‌های نهایی

وزیر پیشنهادی ورزش چهارشنبه به مجلس معرفی می‌شود/ بررسی گزینه‌های نهایی

درحالیکه پیش از این عنوان شده بود سومین وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه به مجلس معرفی می‌شود، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از معرفی گزینه مورد نظر حسن روحانی برای این وزارتخانه به مجلس در روز چهارشنبه خبر داد.

علیرضا منادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در مورد معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دولت به مجلس در روز یکشنبه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دولت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به صحن علنی معرفی نکرده است.

عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس رایزنی‌ها، دولت تا روز چهارشنبه فرصت خواسته تا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند.

به گزارش مهر، قرار بود دولت روز یکشنبه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را معرفی کند تا هفته جاری رایزنی‌های وزیر پیشنهادی و نمایندگان انجام شود و هفته آینده جلسه رای اعتماد برگزار کند. هفته آینده تعطیلات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان است و در صورتی که وزیر اواخر هفته جاری معرفی شود، جلسه رای اعتماد به وی پس از تعطیلات نمایندگان برگزار خواهد شد.

پیش از این حسن روحانی مسعود سلطانی و سیدرضا صالحی امیری را برای پست وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده بود که آنها نتوانستند برای تصدی این سمت از نمایندگان مردم رای اعتماد بگیرند.

در این شرایط و پس از عدم رای اعتماد به سیدرضا صالحی امیری، حسن روحانی طی حکمی درحالی محمد شریعتمداری را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد که درحال حاضر از گزینه‌هایی همچون محمد دادکان، مصطفی هاشمی‌طبا، محسن مهرعلیزاده، اکبر ترکان، احمدرضا نیک‌کار، احمدرضا دستغیب، امیدوار رضایی، محمدرضا تابش، محمود گودرزی و رسول خادم به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس نام برده می‌شود.

کد خبر 2167845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha