۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲

گزارش تمرین بارانی امروز پرسپولیس؛

مصدومیت مربی پرسپولیس و تمرین نکردن نوری/ مربی محروم هم آمد

مصدومیت مربی پرسپولیس و تمرین نکردن نوری/ مربی محروم هم آمد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز درحالی برگزار شد که علی دایی با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بود و بهزاد غلامپور هم به دلیل مصدومیت دروازه‌بان‌ها را تمرین نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس درحالی از ساعت 11 صبح امروز و زیر بارش نم نم باران برگزار شد که پیش از آغاز این تمرین محمد نوری با اجازه علی دایی، ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

مهرداد پولادی هم پیش از آغاز تمرین بصورت اختصاصی دور زمین دوید و پس از آن راهی اتاق وزنه شد. علی دایی هم با لباس شخصی در محل برگزاری تمرین حاضر بود و از روی نیمکت عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته بود، او برای دقایقی هم با محمدرضا مولایی مربی بدنساز محروم پرسپولیس صحبت کرد.

در این تمرین نیسلون، علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی و امیر عابدزاده بدون حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس برنامه‌های آماده‌سازی خود را انجام دادند زیرا بهزاد غلامپور به دلیل مصدومیت، بصورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین تمرین می‌کرد.

در روزی که سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس هم در تمرینات حضور نداشت، بازیکنان در دو گروه به مرور برنامه‌های تمرینی پرداختند. یک گروه تمرین تنیس فوتبال را زیر نظر فروزانی انجام می‌دادند و گروه دیگر زیر نظر باقری تمرینات تاکتیکی را انجام دادند.

طبق برنامه‌ریزی کادرفنی پرسپولیس، تمرین این تیم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2168079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha