۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۲۴

فرکی:

بازیکنان فولاد تمرکز لازم را نداشتند/ حاتمی از تفکرات تیمی خارج شده بود

بازیکنان فولاد تمرکز لازم را نداشتند/ حاتمی از تفکرات تیمی خارج شده بود

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تدابیر تاکتیکی ما با وجود بازی بسته حریف به خوبی در زمین پیاده شد و اگر بعد از زدن گل بازیکنان ما تمرکز خود را از دست نمی دادند اکنون سه امتیاز از آن تیم ما بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه یکشنبه بعد تساوی تیمش در برابر گسترش تبریز در نشست خبری پایان بازی در اهواز اظهار کرد: بازی دشواری را برابر تیمی با انگیزه برگزار کردیم که در سه بازی خود متحمل شکست شده بود و در این بازی به شدت به دنبال کسب امتیاز بود.

وی افزود: تیم حریف در این دیدار، یک بازی بسته و دفاعی را ارائه داد؛ به همین دلیل به رغم تمام تلاشی که بازیکنان ما داشتند نتوانستند از بیشتر موقعیت ها به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی به هر دری زدند تا به گل برسند و سه امتیاز را ازآن خود کنند ولی بر اساس عادت همیشگی بلافاصله بعد از گلی که زدیم روی بی دقتی دروازه ما باز شد.

وی بیان کرد: تدابیر تاکتیکی ما با وجود بازی بسته حریف به خوبی در زمین پیاده شد و اگر بعد از زدن گل بازیکنان ما تمرکز خود را از دست نمی دادند اکنون سه امتیاز ازآن تیم ما بود.

فرکی تصریح کرد: در این بازی یکی دو موقعیت مشکوک نیز در محوطه جریمه حریف به سود ما ایجاد شد که در خصوص قضاوت داور نظری نمی دهم و آن را به کارشناسان واگذار می کنم.

وی اظهار کرد: تیم ما 10 هفته صدر جدول بود و فشار زیادی را تحمل کرد ولی اکنون نیز به نسبت سال گذشته در نیم فصل امتیاز خوبی را کسب کرده ایم و در نیم فصل دوم با تقویت تیم با شرایط بهتری وارد مسابقات می شویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان سطح بالا هستیم و در این خصوص اقداماتی را نیز انجام داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما بعد از پنج روز تعطیلی چهار روز تمرین دارد و در ایام تاسوعا و عاشورا بازهم کار ما تعطیل است و بلافاصله بعد از آن تمرینات خود را آغاز می کنیم.

فرکی عنوان کرد: تیم ما در صورت امکان یک اردو تدارکاتی خارج از استان را به مدت 6شش روز پیش از بازی با سپاهان برپا می کند ولی مکان آن هنوز مشخص نیست.

وی درخصوص جدایی فرزاد حاتمی از این تیم گفت: حاتمی مدتها بود از تفکرات تیمی ما خارج شده بود و این موضوع را با سعداوی در میان گذاشتم و در نهایت این بازیکن تصمیم به جدایی گرفت و ما نیز آن را پذیرفتیم که هم به سود ما و هم به سود حاتمی بود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد با این تساوی و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد و گسترش فولاد با این تساوی در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.
 
 

کد خبر 2168498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha