۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۳۸

گرجی:

تجمع بزرگ عاشورائیان استکبارستیز در 24 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

تجمع بزرگ عاشورائیان استکبارستیز در 24 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شهرکرد - خبرگزاری مهر: رئیس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان استکبار ستیز در 24 نقطه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی گرجی بعد از ظهر یکشنبه درجلسه ستاد هماهنگی روز 13 آبان با اشاره به اینکه تجمع بزرگ عاشورائیان در 24 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود گفت: تجمع بزرگ عاشورائیان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ عاشورائیان در مناطق محتلف استان ساعت 10 صبح روز 13 آبان برگزار می شود.

وی گفت: تجمع بزرگ عاشورائیان در لردگان در شش نقطه، در شهرستان بروجن در شش نقطه، در شهرستان فارسان در دو نقطه، در شهرستان اردل در پنج نقطه، در شهرستا کیار در دو نقطه، در شهرستان کوهرنگ و بن و سامان یک نقطه برگزار می شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به روز 13 آبان، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یک بار دیگر روحیه استکبار ستیزی مردم بیان می کند و بار دیگر اتحاد ملی و وحدت را به جهانیان نشان می دهد.

علی گرجی اذعان داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی در حفظ و ارتقاي قدرت نظام در مواجه مناسب‌ تر با جهان و بالا بردن قدرت دستگاه ديپلماسي کشور تاثیر بالایی دارد.

کد خبر 2168524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha