۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

حجت الاسلام رضایی:

استکبار ستیزی هویت ملت ایران است

استکبار ستیزی هویت ملت ایران است

بیرجند – خبرگزاری مهر: امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه استکبار ستیزی نباید در جامعه کمرنگ شود، گفت: آمریکا به دنبال از بین بردن هویت ملت ایران است و اگر استکبار ستیزی در جامعه کمرنگ شود هویت ما دچار مشکل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی یکشنبه شب درستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر استان اظهارکرد: مادر آستانه 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هستیم و همه باید در این روز بزرگ با شعار های مرگ برآمریکا استکبار ستیزی خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام کنیم.

وی گفت: اگر قرار است تغییرات در امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم باید از همین حالا تصمیم بگیریم که بالاترین تغییر از منکرات داشته باشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی هویت انقلاب اسلامی ایران است، افزود: امام خمینی (ره)روز اول که انقلاب را شروع کردند بیان فرمودند اگر در جامعه ما رنگ استکبار ستیزی کم شود هویت انقلاب ما دچار مشکل می شود.

حجت الاسلام رضایی در ادامه به مردمی بودن انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: این انقلاب با پشتیبانی مردم به پیروزی رسیده و مردم در وسط میدان حاضر هستند و هیچ کسی حق ندارد این انقلاب را مصادره کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ادامه داد:اسلام و اعتقاد به مبانی اسلام یکی دیگر از مولفه های این انقلاب است.

وی گفت: امر به معروف باید غیرت در جامعه باشد یعنی تمام خوبی ها در جامعه گذاشته شود.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه اید در مسائل با بصیرت اقدام کرد، بیان داشت: با یکدیگر مهربان باشیم و با وحدت و یکپارچگی مشکلات استان را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت پنج معاونت در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: ماموریت های این ستاد در سه بخش تذکر لسانی، ماموریت برنامه های اختصاصی و اختیاری و برنامه های ابلاغی از ستاد کل احیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

سردار یعقوبعلی نظری بیان کرد: باید آنچه در سطح استان می گذرد را بررسی وبرنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید برای دانشگاه ها، بازار، آموزش و پرورش، محلات و ادارات برنامه ریزی خاص شود، گفت: رسانه ها نقش تاثیر گذاری در احیاء معروفات و نهی از منکرات دارند.

علی رغم صحبتهای فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در نقش رسانه ها در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بعد از سخنرانی امام جمعه بیرجند با برخوردی بسیار نامناسب رسانه ها از جلسه اخراج شدند.

 

کد خبر 2168735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha