۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

در آذرماه انجام می‌شود:

میزبانی صبا از نفت و استقلال/ تلاش برای کسب 3 امتیاز از میهمانی ملوان و فولاد

میزبانی صبا از نفت و استقلال/ تلاش برای کسب 3 امتیاز از میهمانی ملوان و فولاد

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در چهار دیدار متوالی خود از آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم با نفت و استقلال و در خارج از خانه با ملوان و فولاد دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دیدارهای نیم فصل نخست از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری یعنی هفدهم آبان ماه با انجام دیدار بین تیم های صبای قم و سایپا البرز به پایان می رسد، دور برگشت از 20 روز بعد از آن آغاز خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان یک روز بعد از آخرین بازی هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور یعنی از روز شنبه هجدهم آبان ماه نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر آغاز خواهد شد.

بدین ترتیب تیم های لیگ برتری می توانند از روز شنبه هجدهم آبان ماه تا جمعه پنجشنبه چهاردهم آذرماه نسبت به نقل و انتقالات نیم فصل و جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کنند و بعد از آن از همین روز در آغاز دور برگشت لیگ برتر به میدان و مصاف حریفان خود بروند.

این در حالی است که از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفته های شانزدهم تا نوزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه های کشور اعلام شد و بر اساس این برنامه تیم فوتبال صبای قم باید در هفته های اول و سوم دور برگشت در خانه حریفان و در هفته های دوم و چهارم دور برگشت در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف حریفان لیگ برتری برود.

کميته مسابقات سازمان ليگ برتر در حالی برنامه هفته شانزدهم تا نوزدهم ليگ برتر و ديدارهاي معوقه استقلال را اعلام کرد که تیم فوتبال صبای قم باید در نخستین هفته دور برگشت که با عنوان تعظيم سالروز شهادت امام زين العابدين (ع) و گراميداشت روز نيروي دريايي برگزار می شود روز جمعه هشتم آذر ماه از ساعت 15 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان بندر انزلی برود.

همچنین در هفته هفدهم که سازمان لیگ برتر عنوان آن را گراميداشت هفته دانشجو نامیده است، تیم فوتبال صبای قم روز جمعه پانزدهم آذر ماه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم باید از ساعت 15 به مصاف تیم نفت تهران و شاگردان یحیی گل محمدی بروند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر دیدارهای هفته هجدهم لیگ سیزدهم با عنوان گراميداشت ولادت امام موسي کاظم(ع) به انجام می‌رسد و تیم فوتبال صبای قم از ساعت 15 روز جمعه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز مقابل تیم فولاد خوزستان قرار می گیرد.

در حالی که هفته نوزدهم فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با عنوان گراميداشت سالروز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و گراميداشت شهادت آيت الله دکتر مفتح برگزار می‌شود، تیم صبای قم در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 15 روز جمعه بیست و نهم آذرماه باید در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران قرار بگیرد، دیداری که در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.
 

کد خبر 2168828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha