۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹

شهین باهر :

اقدامات لازم برای ساخت محل جدید ساختمان شورای شهر تبریز در حال انجام است

اقدامات لازم برای ساخت محل جدید ساختمان شورای شهر تبریز در حال انجام است

تبریز – خبرگزاری مهر : رییس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت : تمهیدات لازم برای احداث ساختمان جدید شورای شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین باهر صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : ساختمان جدید شورا باید در مکانی باشد که شهروندان به آن دسترسی مناسبی داشته و به راحتی برای حل مشکلات خود به آنجا مراجعه کنند.

وی ادامه داد :  محل پشت ایستگاه مترو راهنمایی محل مناسبی است هم بدلیل اینکه پارک سوار در آنجا وجود دارد و هم اینکه ایستگاه مترو در همان محل است و به این دلیل ارتباط به آن موقعیت آسان تر است.

شهین باهر در خصوص محل جدید این ساختمان گفت : متراژ محل حدود چهار هزار متر است و با تملک اطراف محل به حدود پنج تا شش هزار متر می توان رساند.

وی ادامه داد : در صورتی که بتوانیم در جلسات آتی محل شورا را تعیین کنیم، به زودی وارد مرحله طراحی ساختمان جدید شده و به احتمال زیاد بتوانیم تا پایان سال 93 محل شورا را تخلیه بکنیم.

این عضو شورای شهر افزود : به هر صورت سعی می کنیم کار طراحی این ساختمان را با سرعت زیادی پیش بگیریم، همچنین طراحی این ساختمان برای 31 نماینده خواهد بود تا در طول چندین سال بعد نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 2168926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha